Management of Digital Marketing, master studies: DMMI24KY
Code: DMMI24KY
- Degree title
- tradenomi (ylempi AMK), Master of Business Administration
- Credits
- 90 ects
- Duration
- 3 years (90 cr)
- Start semester
- Spring 2024
- Teaching language
- Finnish
Descriptions
Koulutuksen laajuus on 90 opintopistettä (op).
Koulutus johtaa liiketalouden ylempään ammattikorkeakoulututkintoon, tradenomi (ylempi AMK). Opinnot kestävät 1,5 - 2 vuotta ja ne voidaan suorittaa työn ohella. Tutkinto on ylempi korkeakoulututkinto.
Objective
Toimintaympäristöosaaminen
- Tunnistat ja osaat arvioida liiketoiminnan mahdollisuuksia omassa yrityksessäsi ja tunnistat ja ymmärrät millaisia liiketoimintamalleja voidaan kehittää digitaalisuutta hyödyntäen
- Tunnistat ja ymmärrät miten yrityksen liiketoiminta, prosessit ja tietovirrat voidaan integroida osaksi arvontuottamisverkostoa
- Osaat hankkia ja analysoida asiakas- ja markkinatietoa, ennakoida ja tehdä päätöksiä liiketoiminnan kehittämiseksi
- Osaat ennakoida ja arvioida liiketoimintaa ja liiketoiminnan kehittämistä talouden johtamisen näkökulmasta
Kehittämisosaaminen
- Osaat valita ja soveltaa tiedonhankinnan menetelmiä, jotka tuottavat liiketoimintasi johtamisen ja kehittämisen kannalta oleellista tietoa
- Osaat analysoida yrityksesi tai organisaatiosi nykytilaa ja tunnistat kehittämiskohteita
- Osaat suunnitella, johtaa ja toteuttaa kehittämishankkeita ja toimia erilaisissa kehittämisryhmissä
Johtamisosaaminen
- Osaat toimia ja tehdä päätöksiä yrityksessä tai organisaatiossa sekä strategisella että operatiivisella tasolla
- Osaat toimia esimiehenä ja alaisena
Select timing, structure or classification view
Show study timings by semester, study year or period
Code | Name | Credits (cr) | 2023-2024 | 2024-2025 | 2025-2026 | 2026-2027 | Spring 2024 | Autumn 2024 | Spring 2025 | Autumn 2025 | Spring 2026 | Autumn 2026 | 2. / 2024 | 3. / 2024 | 1. / 2024 | 2. / 2025 | 3. / 2025 | 1. / 2025 | 2. / 2026 | 3. / 2026 | 1. / 2026 |
---|---|---|
Total | 90 |
master level
Ylempään ammattikorkeakoulututkintoon johtaviin opintoihin kuuluu: 1) syventäviä ammattiopintoja; 2) vapaasti valittavia opintoja; 3) opinnäytetyö
Master's thesis |
Master’s thesis: idea and planning |
Master’s thesis: implementation |
Master’s thesis: reporting, assessment and presentation |
Advanced professional studies |
No attached course units |
Optional studies |
No attached course units |
Not grouped |
Strategic change management in digital economy |
Marketing in digital channels |
Customer acquisition and selling |
Research-based development in business |
Customer experience |
Content marketing |
Due to the timing of optional and elective courses, credit accumulation per semester / academic year may vary.