Kampanjasuunnittelu ja markkinointiviestintä (5op)
Opintojakson tunnus: 602104212
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
Osaamistavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelijahallitsee mainoskampanjan suunnittelun osana markkinointiviestinnän kokonaisuutta,osaa suunnitella ja toteuttaa kampanjan tai muun markkinointiviestinnällisen työelämäprojektin tiimissä,osaa toimia asiakaslähtöisesti ja perustella laatimansa suunnitelmat,oppii sietämään epävarmuutta ja muuttuvia tilanteita,oppii ottamaan vastuuta koko tiiminsä toiminnasta
Sisältö
perehtyminen markkinointiviestinnän perusteisiinmainoskampanjan suunnittelun vaiheet: lähtötiedot, luova strategia, mediastrategia, budjetointi, toteutustyöskentely tiimeissä oikeiden työelämäprojektien suunnittelemiseksi ja toteuttamiseksiasiakastapaamiset ja tiedonhankintakirjallisen kampanja-/projektisuunnitelman laatiminenvälipresentaatiot ja loppupresentaatiot
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Itsearviointi, vertaisarviointi, toimeksiantajien ja ohjaajien palaute. Arviointi kohdistuu opiskelijoiden tiimityöskentelyyn, asenteisiin, toimeksiantajasuhteiden hoitoon sekä tietojen ja taitojen soveltamisosaamiseen. Numeerinen arviointi: 0 (hylätty), 1-2 (tyydyttävä), 3-4 (hyvä) ja 5 (erinomainen).