Siirry suoraan sisältöön

Kampanjasuunnittelu ja markkinointiviestintä (5op)

Opintojakson tunnus: 602104212

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op

Osaamistavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelijahallitsee mainoskampanjan suunnittelun osana markkinointiviestinnän kokonaisuutta,osaa suunnitella ja toteuttaa kampanjan tai muun markkinointiviestinnällisen työelämäprojektin tiimissä,osaa toimia asiakaslähtöisesti ja perustella laatimansa suunnitelmat,oppii sietämään epävarmuutta ja muuttuvia tilanteita,oppii ottamaan vastuuta koko tiiminsä toiminnasta

Sisältö

perehtyminen markkinointiviestinnän perusteisiinmainoskampanjan suunnittelun vaiheet: lähtötiedot, luova strategia, mediastrategia, budjetointi, toteutustyöskentely tiimeissä oikeiden työelämäprojektien suunnittelemiseksi ja toteuttamiseksiasiakastapaamiset ja tiedonhankintakirjallisen kampanja-/projektisuunnitelman laatiminenvälipresentaatiot ja loppupresentaatiot

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Itsearviointi, vertaisarviointi, toimeksiantajien ja ohjaajien palaute. Arviointi kohdistuu opiskelijoiden tiimityöskentelyyn, asenteisiin, toimeksiantajasuhteiden hoitoon sekä tietojen ja taitojen soveltamisosaamiseen. Numeerinen arviointi: 0 (hylätty), 1-2 (tyydyttävä), 3-4 (hyvä) ja 5 (erinomainen).

Siirry alkuun