Valitse opetussuunnitelma opintojen aloitusvuoden ja polun mukaan.
Heli Kesämaa
Marja-Leena Koskinen
Virtuaaliopetus
- Opiskeltavat aineistot ovat videoluentoja, tutkimusartikkeleita/ kirjallisuutta ja muuta materiaalia
- Lisäksi muita asiantuntijaluentoja
- Kertaustenttejä, soveltavia analyysi- ja kehittämistehtäviä, keskustelutehtäviä
Opintojakson voi suorittaa täysin etänä.
Suomi
11.01.2022 - 27.03.2022
10.01.2022 - 23.01.2022
20 - 40
Opettajat
yliopettaja Heli Kesämaa heli.kesamaa@xamk.fi ja lehtori Marja-Leena Koskinen marja-leena.koskinen@xamk.fi
Lisäksi ulkopuolisia asiantuntijoita.
Opettaja lähettää Learn-verkko-oppimisympäristöön kirjautumista varten kurssiavaimen opiskelijoille sähköpostilla noin viikkoa ennen kurssin alkua.
Opintojakso on osa Digimarkkinoinnin johtaminen yamk-koulutusta ja edellyttää liiketalouden amk-tutkintoa ja työkokemusta digimarkkinoinnin tehtävissä.
Liiketalouden koulutusyksikkö, Mikkeli
Digimarkkinoinnin johtamisen koulutus (ylempi amk)
E-kampus
5 op
1-5
Opintojaksolla tehdään oman yrityksen digiliiketoiminnan kehittämistyötä (analyysi- ja oppimistehtävät). Mukana on myös vierailevia asiantuntijoita.
Opintojakso on verkkokurssi, jossa tehtävät ja tentit suoritetaan annetun aikataulun mukaisesti.
Aikataulut vahvistetaan heti opintojakson alussa.
Opiskelu alkaa 11.1.2022 ja päättyy 27.3.2022.
5 op työmäärä = noin 135 h
Heli Kesämaa
Marja-Leena Koskinen
Virtuaaliopetus
- Opiskeltavat aineistot ovat videoluentoja, tutkimusartikkeleita/ kirjallisuutta ja muuta materiaalia
- Lisäksi muita asiantuntijaluentoja
- Kertaustenttejä, soveltavia analyysi- ja kehittämistehtäviä omaan organisaatioon, keskustelutehtäviä
Opintojakson voi suorittaa täysin etänä.
Suomi
07.02.2022 - 30.04.2022
10.01.2022 - 23.01.2022
20 - 40
Opettajat
yliopettaja Heli Kesämaa heli.kesamaa@xamk.fi ja lehtori Marja-Leena Koskinen marja-leena.koskinen@xamk.fi
Lisäksi ulkopuolisia asiantuntijoita.
Opettaja lähettää Learn-verkko-oppimisympäristöön kirjautumista varten kurssiavaimen opiskelijoille sähköpostilla noin viikkoa ennen kurssin alkua.
Opintojakso on osa Digimarkkinoinnin johtaminen yamk-koulutusta ja edellyttää liiketalouden amk-tutkintoa ja työkokemusta digimarkkinoinnin tehtävissä.
Liiketalouden koulutusyksikkö, Mikkeli
Digimarkkinoinnin johtamisen koulutus (ylempi amk)
E-kampus
5 op
1-5
Opintojaksolla tehdään oman yrityksen digiliiketoiminnan ja digimarkkinoinnin kehittämistyötä (analyysi- ja oppimistehtävät). Mukana on myös vierailevia asiantuntijoita.
Opintojakso on verkkokurssi, jossa tehtävät ja tentit suoritetaan annetun aikataulun mukaisesti.
Aikataulut vahvistetaan heti opintojakson alussa.
Opiskelu alkaa 7.2.2022 ja päättyy 30.4.2022.
5 op työmäärä = noin 135 h
Heli Kesämaa
Marja-Leena Koskinen
Virtuaaliopetus
- Opintojaksolla aihetta (asiakashankinta ja myynti) tarkastellaan digimarkkinoinnin näkökulmasta
- Opiskeltavat aineistot ovat videoluentoja, tutkimusartikkeleita ja muuta materiaalia
- Hakusana-, some- ja natiivimainonnan asiantuntijaluentoja
- Kertaustenttejä, soveltavia analyysi- ja kehittämistehtäviä omaan organisaatioon, keskustelutehtäviä
Opintojakson voi suorittaa täysin etänä.
Suomi
14.03.2022 - 31.05.2022
10.01.2022 - 23.01.2022
20 - 40
Opettajat
yliopettaja Heli Kesämaa heli.kesamaa@xamk.fi ja lehtori Marja-Leena Koskinen marja-leena.koskinen@xamk.fi
Lisäksi ulkopuolisia asiantuntijoita.
Opettaja lähettää Learn-verkko-oppimisympäristöön kirjautumista varten kurssiavaimen opiskelijoille sähköpostilla noin viikkoa ennen kurssin alkua.
Opintojakso on osa Digimarkkinoinnin johtaminen yamk-koulutusta ja edellyttää liiketalouden amk-tutkintoa ja työkokemusta digimarkkinoinnin tehtävissä.
Liiketalouden koulutusyksikkö, Mikkeli
Digimarkkinoinnin johtamisen koulutus (ylempi amk)
E-kampus
5 op
1-5
Opintojaksolla tehdään oman yrityksen digimarkkinoinnin kehittämistyötä (analyysi- ja oppimistehtävät). Mukana on myös vierailevia asiantuntijoita.
Opintojakso suoritetaan annetun aikataulun mukaisesti. Aikataulut vahvistetaan heti opintojakson alussa.
Opiskelu alkaa 14.3.2022 ja päättyy 31.5.2022.
5 op työmäärä = noin 135 h
Heli Kesämaa
Tommi Salmela
Virtuaaliopetus
- Opintojaksolla tutkimuksen tekemistä ja kehittämistyötä tarkastellaan liiketoiminnan näkökulmasta
- Opiskeltavat aineistot ovat videoluentoja, tutkimusartikkeleita, kirjallisuutta ja muuta materiaalia
- Teams-tapaamisia
- Suoritukset esim. kertaustenttejä, soveltavia tehtäviä, kirjallisuuskatsauksia, oman opinnäytetyön suunnittelua
Tämän opintojakson voi suorittaa täysin etänä. Opintojakso antaa valmiudet opinnäytetyön käynnistämiseen.
Suomi
29.08.2022 - 31.10.2022
06.04.2022 - 22.04.2022
20 - 40
Opintojakso antaa valmiudet opinnäytetyön käynnistämiseen.
Opettajat: Heli Kesämaa heli.kesamaa@xamk.fi ja Tommi Salmela tommi.salmela@xamk.fi
Opettaja lähettää Learn-verkko-oppimisympäristöön kirjautumista varten kurssiavaimen opiskelijoille sähköpostilla noin viikkoa ennen kurssin alkua.
Liiketalouden koulutusyksikkö
Digimarkkinoinnin johtamisen koulutus (ylempi amk)
E-kampus
5 op
1-5
Opintojaksolla pohditaan oman yrityksen tai organisaation kehittämiseen liittyviä aiheita ja kysymyksiä.
Opintojakso suoritetaan annetun aikataulun mukaisesti. Aikataulut vahvistetaan heti opintojakson alussa. Opintojakso alkaa 29.8. ja päättyy 31.10.22. Mikkelin kampuksella pidetään lähipäivä 2.9.22 klo 9 - 16.
5 op työmäärä = noin 135 h
Opintojakso koostuu kahdesta osa-alueesta, jotka arvioidaan erikseen: Tutkimus ja kehittäminen 3 op ja Määrällinen tutkimus 2 op.
Molemmissa on erilliset Learn-alustat ja molemmat osiot arvioidaan erikseen.
3 op painoarvo loppuarvosanasta on 60 %
2 op painoarvo lopuuarvosanasta on 40 %
Heli Kesämaa
Marja-Leena Koskinen
Virtuaaliopetus
- Opintojaksolla aihetta (asiakaskokemus) tarkastellaan digimarkkinoinnin näkökulmasta
- Opiskeltavat aineistot ovat videoluentoja, tutkimusartikkeleita ja muuta materiaalia
- Kertaustenttejä, soveltavia analyysi- ja kehittämistehtäviä omaan organisaatioon (esim. asiakaspersoonat, asiakaskokemuksen kehittäminen omassa organisaatiossa)
Opintojakson voi suorittaa täysin etänä.
Suomi
19.09.2022 - 27.11.2022
06.04.2022 - 22.04.2022
20 - 40
Opettajat
yliopettaja Heli Kesämaa heli.kesamaa@xamk.fi ja lehtori Marja-Leena Koskinen marja-leena.koskinen@xamk.fi
Mukana myös ulkopuolisia asiantuntijoita.
Opettaja lähettää Learn-verkko-oppimisympäristöön kirjautumista varten kurssiavaimen opiskelijoille sähköpostilla noin viikkoa ennen kurssin alkua.
Opintojakso on osa Digimarkkinoinnin johtaminen yamk-koulutusta ja edellyttää liiketalouden amk-tutkintoa ja työkokemusta digimarkkinoinnin tehtävissä.
Liiketalouden koulutusyksikkö
Digimarkkinoinnin johtamisen koulutus (ylempi amk)
E-kampus
5 op
1-5
Opintojaksolla tehdään oman yrityksen digimarkkinoinnin kehittämistyötä (analyysi- ja oppimistehtävät).
Opintojakso suoritetaan annetun aikataulun mukaisesti. Aikataulut vahvistetaan heti opintojakson alussa. Opintojakso alkaa 19.9. ja päättyy 27.11.22.
5 op työmäärä = noin 135 h itsenäistä työskentelyä.
Marja-Leena Koskinen
Virtuaaliopetus
- Opiskeltavat aineistot ovat videoluentoja ja muuta materiaalia
- Lisäksi muita asiantuntijaluentoja
- Kertaustenttejä sekä soveltavia analyysi- ja kehittämistehtäviä
Opintojakson voi suorittaa täysin etänä.
Suomi
10.10.2022 - 11.12.2022
06.04.2022 - 22.04.2022
20 - 40
Opettaja
lehtori Marja-Leena Koskinen marja-leena.koskinen@xamk.fi
Lisäksi ulkopuolisia asiantuntijoita.
Opettaja lähettää Learn-verkko-oppimisympäristöön kirjautumista varten kurssiavaimen opiskelijoille sähköpostilla noin viikkoa ennen kurssin alkua.
Opintojakso on osa Digimarkkinoinnin johtaminen yamk-koulutusta ja edellyttää liiketalouden amk-tutkintoa ja työkokemusta digimarkkinoinnin tehtävissä.
Liiketalouden koulutusyksikkö
Digimarkkinoinnin johtamisen koulutus (ylempi amk)
E-kampus
5 op
1-5
Opintojaksolla tehdään oman yrityksen digiliiketoiminnan kehittämistyötä (analyysi- ja oppimistehtävät). Mukana on myös vierailevia asiantuntijoita.
Opintojakso on verkkokurssi, jossa tehtävät ja tentit suoritetaan annetun aikataulun mukaisesti.
Aikataulut vahvistetaan heti opintojakson alussa.
Opiskelu alkaa 10.10.2022 ja päättyy 11.12.2022.
5 op työmäärä = noin 135 h