Game Programming Now (5 op)
Toteutuksen tunnus: 206102714-3001
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
20.08.2018 - 07.09.2018
Ajoitus
01.08.2018 - 31.12.2018
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Informaatioteknologian koulutusyksikkö
Toimipiste
Kotkan kampus
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
Opettaja
- Pekka Vilpponen
Vastuuopettaja
Pekka Vilpponen
Ryhmät
-
TI15SPELITI15 Peliohjelmointi
Tavoitteet
The goat is that students and instructors learn together current topics. Best of students participate current projects. Example 2014: After completing this course the student is able to create advanced Web games using JavaScript, HTML5, php and WebGL.
Sisältö
Current laguages , technologies and environments in Game Programming. Topics vary depending on current need. Example, 2014: Basics of PHP scripting language, MySql-database, object oriented programming with PHP, HTML5, JavaScript, HTML DOM, DHTML, JSON, Ajax, JQuery, Basics of PHP scripting language, MySql-database, WebGL
Aika ja paikka
a) Perehdyt itsenäisesti opintojakson materiaaliin ja teet tarvittavat
oppimistehtävät. Osallistut opintojakson välikokeisiin ja halutessasi yksittäisille oppitunneille
b) Mikäli sinulla on aiheeseen liittyvää aikaisempaa osaamista, voit tulla suoraan opintojakson tenttiin.
Opiskelumateriaali
Ilmoitetaan opintojakson alussa opintojakson Moodle-sivulla
Yksilölliset oppimisväylät
Työviikkopohjainen oppimisväylä:
Osallistut työjärjestyksen mukaiseen opetukseen ja ohjaukseen. Opiskelusi rytmittyvät työjärjestyksen mukaisten ryhmätapaamisten ja itsenäisesti tehtävien oppimistehtävien mukaan.
Työhön integroitu oppimisväylä:
a) Perehdyt itsenäisesti opintojakson materiaaliin ja teet tarvittavat
oppimistehtävät. Osallistut opintojakson välikokeisiin ja halutessasi yksittäisille oppitunneille
b) Mikäli sinulla on aiheeseen liittyvää aikaisempaa osaamista, voit tulla suoraan opintojakson tenttiin.
Tentit ja muut määräajat
Opettaja järjestää opintojaksosta 3 tenttitilaisuutta lukuvuoden aikana.
Opiskelijan työmäärä
Opiskelijan työmäärä on 135 h, josta n. 55 h on työjärjestyksen mukaisesti luentoja ja ryhmätyöskentelyä opettajan ohjauksessa sekä n. 80 h itsenäisesti työstettäviä kotitehtäviä ja harjoitustöitä.
Arviointiasteikko
1-5
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Excellent (5), good (4-3), satisfactory (2-1), fail
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Palautettavat harjoitustehtävät tai vaihtoehtoisesti tentti
Arviointikriteerit, hyvä (3-4)
Opiskelija osaa käyttää johdonmukaisesti ammattikäsitteitä (a), etsiä tietoa alan keskeisistä tiedonlähteistä (b), hahmottaa tehtäväkokonaisuuksia (c), käyttää oman alan keskeisiä malleja, menetelmiä, ohjelmistoja ja tekniikoita (e)