Siirry suoraan sisältöön

Game Programming Project 3 (5 op)

Toteutuksen tunnus: 206103314-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

02.01.2019 - 14.01.2019

Ajoitus

07.01.2019 - 26.04.2019

Opintopistemäärä

5 op

TKI-osuus

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Informaatioteknologian koulutusyksikkö

Toimipiste

Kotkan kampus

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 25

Koulutus

  • Tieto- ja viestintätekniikan koulutus

Opettaja

  • Niina Mässeli
  • Marko Oras
  • Pekka Vilpponen

Vastuuopettaja

Niina Mässeli

Ryhmät

  • TI16SPELI
    TI16S Peliohjelmointi

Tavoitteet

Upon completion of this course student has learned new things (not included in any traditional course) about the topic of his/her project work and generally about programming. His/her skills have developed and his/her self-confidence comes up. The student has learned to work with a pair or in a group and he/she has courage to say aloud his/her opinions. The student understands, that all topics can't be instructed during the courses but he/she must seek for information elsewhere, mainly in web.

Sisältö

The general purpose of project works is to create success experiences, when students create something concrete and functioning using studies of other courses and studies elsewhere. Students create their programs in small groups or pairs. The content of a project can be almost anything that's related to programming and/or games. In the beginning topics are from students own interests. The student suggests the topic and teacher accepts it or asks to make some changes. In the late phases of studies it is preferred to get the topic from business.

Yksilölliset oppimisväylät

Työviikkopohjainen oppimisväylä:
Osallistut työjärjestyksen mukaiseen opetukseen ja ohjaukseen. Opiskelusi rytmittyvät työjärjestyksen mukaisten ryhmätapaamisten ja itsenäisesti tehtävien oppimistehtävien mukaan.

Opintoja nopeuttava oppimisväylä:
Suoritustavasta sovittava ennen opintojakson alkua. Jos työskentelet alan yrityksessä, organisaatiossa tai korkeakoulun tarjoamassa projektissa, voit suorittaa opintojakson tai moduulin työpaikallasi/projektissa joko kokonaan tai osittain.
Tällöin olet yhteydessä opintojakson alussa opintojakson opettajaan ja sovit
työpaikallesi/projektille tehtävästä kehittämistehtävästä. Oppiminen edellyttää, että työssäsi perehdyt opintojaksolla käsiteltäviin teemoihin ja hallitset ne sekä teoriassa että käytännössä.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Suoritustavasta sovittava ennen opintojakson alkua. Jos työskentelet alan yrityksessä, organisaatiossa tai korkeakoulun tarjoamassa projektissa, voit suorittaa opintojakson tai moduulin työpaikallasi/projektissa joko kokonaan tai osittain.
Tällöin olet yhteydessä opintojakson alussa opintojakson opettajaan ja sovit
työpaikallesi/projektille tehtävästä kehittämistehtävästä. Oppiminen edellyttää, että työssäsi perehdyt opintojaksolla käsiteltäviin teemoihin ja hallitset ne sekä teoriassa että käytännössä.

Opiskelijan työmäärä

135h

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Pass/fail

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Harjoitustyöt ja arviointikeskustelut.