Customer oriented marketing (5 op)
Toteutuksen tunnus: AV00DW56-3002
Toteutuksen perustiedot
Ajoitus
09.09.2019 - 20.10.2019
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Avoin AMK ja täydennyskoulutus
Toimipiste
E-kampus
Opetuskielet
- Englanti
Koulutus
- Avoin ammattikorkeakoulu
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Hugh Clack
Vastuuopettaja
Hugh Clack
Ryhmät
-
AVKKDIPLTOURISM19SAvoin AMK, LT ja MRNY, kk-diplomi tourism and business management
Tavoitteet
What are the objectives and role of customer-oriented marketing and relationship marketing in the operation of the organization? How does the digital economy and operational environment affect the planning of marketing? How is customer buying behavior and segmentation taken into consideration when defining the objectives and target groups? What does marketing- mix consist of and how can it be used to reach organizational goals?
Arviointiasteikko
1-5