Siirry suoraan sisältöön

Customer oriented marketing (5 op)

Toteutuksen tunnus: AV00DW56-3003

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus

11.01.2021 - 07.03.2021

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Avoin AMK ja täydennyskoulutus

Toimipiste

E-kampus

Opetuskielet

  • Englanti

Koulutus

  • Avoin ammattikorkeakoulu
  • Liiketalouden koulutus

Opettaja

  • Hugh Clack

Vastuuopettaja

Hugh Clack

Ryhmät

  • AVKKDIPLTOURISM21K
    Avoin AMK, LT ja MRNY, tourism and business management

Tavoitteet

What are the objectives and role of customer-oriented marketing and relationship marketing in the operation of the organization? How does the digital economy and operational environment affect the planning of marketing? How is customer buying behavior and segmentation taken into consideration when defining the objectives and target groups? What does marketing- mix consist of and how can it be used to reach organizational goals?

Opiskelumateriaali

All material provided online

Tentit ja muut määräajat

Tasks to be completed weekly and only during the course timing according to deadlines. No extra exams, no resits.

Arviointiasteikko

1-5