Customer oriented marketing (5 op)
Toteutuksen tunnus: AV00DW56-3003
Toteutuksen perustiedot
Ajoitus
11.01.2021 - 07.03.2021
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Avoin AMK ja täydennyskoulutus
Toimipiste
E-kampus
Opetuskielet
- Englanti
Koulutus
- Avoin ammattikorkeakoulu
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Hugh Clack
Vastuuopettaja
Hugh Clack
Ryhmät
-
AVKKDIPLTOURISM21KAvoin AMK, LT ja MRNY, tourism and business management
Tavoitteet
What are the objectives and role of customer-oriented marketing and relationship marketing in the operation of the organization? How does the digital economy and operational environment affect the planning of marketing? How is customer buying behavior and segmentation taken into consideration when defining the objectives and target groups? What does marketing- mix consist of and how can it be used to reach organizational goals?
Opiskelumateriaali
All material provided online
Tentit ja muut määräajat
Tasks to be completed weekly and only during the course timing according to deadlines. No extra exams, no resits.
Arviointiasteikko
1-5