Hyvinvointipalvelujen myynti ja sisältömarkkinointi (5 op)
Toteutuksen tunnus: AV00EJ51-3002
Toteutuksen perustiedot
Ajoitus
03.05.2021 - 31.08.2021
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Avoin AMK ja täydennyskoulutus
Toimipiste
E-kampus
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Pia Jääskeläinen
Vastuuopettaja
Pia Jääskeläinen
Tavoitteet
Osaat hankkia myyntityötä tukevaa asiakas-, tuote- ja kilpailijatietoa.
Osaat kuvata yrityksen myyntiprosessin kokonaisuuden.
Osaat hyödyntää monikanavaista sisältömarkkinointia myynnin tukena.
Sisältö
Mikä on myynnin rooli ja merkitys osana palvelujen markkinointia?
Millainen on palveluyrityksen myyntiprosessi prospektoinnista asiakassuhteen ylläpitoon?
Miten myynti kuluttajille, yrityksille ja muille organisaatioille eroaa toisistaan?
Miten myyntityötä tuetaan sisältömarkkinoinnin keinoin?
Mitkä ovat sisältömarkkinoinnin perusteet ja millainen on sisällön hallinnan prosessi?
Opiskelumateriaali
• Palvelujen johtaminen ja markkinointi (e-kirja) Grönroos, Christian
• Viesti perille: tuloksellista markkinointiviestintää ja sisällöntuotantoa (e-kirja) Rämö, Satu, 2019
• Kaikki muut opiskelualustalle linkitetyt opiskelumateriaalit
Yksilölliset oppimisväylät
Opintojaksolla voi edetä omaan tahtiin.
Itsenäistä työskentelyä, ei ryhmätöitä.
Opintojaksoon ei sisälly aikaan sidottuja ryhmäkeskusteluja tai verkkoluentoja.
Opintojaksolla on kolme aihealuetta, joihin jokaiseen liittyy verkkotentti.
1. Hyvinvointipalvelujen johtaminen
2. Hyvinvointipalvelujen myynti ja markkinointi
3. Sisältömarkkinoinnin hyödyntäminen
Arviointiasteikko
1-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Arviointi tenttien perusteella.