Level design (5 op)
Toteutuksen tunnus: GD00CU14-3003
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
15.08.2020 - 04.09.2020
Ajoitus
01.08.2020 - 31.12.2020
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
2 op
TKI-osuus
1 op
Toteutustapa
60 % Lähiopetus, 40 % Etäopetus
Yksikkö
Kulttuurin koulutusyksikkö
Toimipiste
Kouvolan kampus
Opetuskielet
- Englanti
Koulutus
- Degree Programme in Game Design
Opettaja
- Marko Siitonen
Vastuuopettaja
Marko Siitonen
Ryhmät
-
GDKV19SPGame design, full-time studies
Tavoitteet
Tunnet tasosuunnittelun perusteet ja tasosuunnittelun takana olevat teoriat.
Sisältö
Mikä on tasosuunnittelun tarkoitus?
Mikä on tasosuunnittelijan rooli?
Kuinka tasosuunnittelu on kehittynyt?
Mitä eroja ulkoisen ja sisäisen suunnittelutavoitteen välillä on?
Mitkä ovat suunnitteluselementit, joista tasasuunnittelu koostuu?
Mitkä ovat tasosuunnitteluprosessin eri vaiheet?
Kuinka luoda ja suunnitella tasoja, pelin vaihtelevuutta, pelaajan ohjaamista ja ympäristöolosuhteita?
Esitietovaatimukset
Required studies of Basics of game design and Basics of 3D modelling or equivalent skills.