3D character design (5 op)
Toteutuksen tunnus: GD00CU18-3002
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
14.12.2020 - 14.01.2021
Ajoitus
01.01.2021 - 01.05.2021
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Kulttuurin koulutusyksikkö
Toimipiste
Kouvolan kampus
Opetuskielet
- Englanti
Koulutus
- Degree Programme in Game Design
Opettaja
- Brenda Jiménez
Ryhmät
-
GDKV19SPGame design, full-time studies
Tavoitteet
Pystyt mallintamaan kolmiuloitteisia hahmoja käyttämällä kurssilla opittuja tekniikoita.
Tunnet hahmojen mallinnuksen rajoitukset käyttötarkoituksen perusteella.
Tutustut tekniikoihin, joita peliteollisuudessa käytetään hahmojen suunnittelussa.
Sisältö
Kuinka mallinnat 3D-hahmoja 3D-ohjelmistossa?
Mitkä ovat hahmon mallintamisen eri tekniikat? Milloin käytetään laatikkomallinnustekniikkaa ja reunasilmukkatekniikoita?
Kuinka luoda varusteita hahmoillesi, kuten vaatteita, koruja, työkaluja?
Mikä on sopiva tapa luoda vaatteita reaaliaikaiseen 3D: hen? Minkälaisia teksturointi tekniikoita käytetään vaatteita tai ihoa toteutettaessa.
Kuinka mallintaa hiuksia käyttäen erilaisia tekniikoita.
Mikä on Render Baking?
Esitietovaatimukset
Required studies of Character and environment design, Basics of 3D modelling, and Basics of 2D animation or equivalent skills in human muscle anatomy, animation and character design.