•   Game business and digital economy GD00CU20-3001 26.08.2019-22.12.2019  5 op  (GDKV17SP) +-
    Opintojakson osaamistavoitteet
    Olet tietoinen peliteollisuuden erilaisista liiketoiminta- ja tulomalleista, kuten freemium ja premium.
    Tunnet perusperiaatteet, kuinka valittu liiketoimintamalli vaikuttaa pelin suunnittelupäätöksiin.
    Ymmärrät digitaalitalouden perusperiaatteet.
    Olet tietoinen peleistäsi markkinoinnin ja mainostamisen eri kanavista.
    Ymmärrät yrittäjyyden perusteet ja kuinka arvioida tulologiikkaa.
    Edeltävä osaaminen
    Basic knowledge of game production required.
    Opintojakson sisältö
    Kuinka pelin liiketoimintamalli vaikuttaa pelisuunnitteluun?
    Mitä eroja ovat kaupallistamismalleissa, kuten premium-, freemium- ja paymium-mallit?
    Kuinka tytäryhtiömarkkinointia, mikrotarjouksia, tilauksia ja markkinointia käytetään peleissä tulolähteenä?
    Kuinka kirjoittaa liiketoimintasuunnitelma pelillesi?
    Mitä pitää ottaa huomioon käynnistettäessä ja miten arvioida sen kannattavuus?

    Opettajan/vastuuhenkilön nimi

    Jagat Kunwar

    Toteutustapa

    80% Lähiopetus, 20% Virtuaaliopetus

    Opetuskieli

    Englanti

    Ajoitus

    26.08.2019 - 22.12.2019

    Ilmoittautumisaika

    15.08.2019 - 30.08.2019

    Opintopisteet

    5 op

    Ryhmä(t)
    • GDKV17SP
    Vastuuyksikkö

    Kulttuurin koulutusyksikkö

    Opettaja(t)

    Jagat Kunwar

    Koulutusohjelma(t)

    Degree Programme in Game Design

    Toimipiste

    Kouvolan kampus

    Virtuaaliosuus

    1 op