•   Myynnin ja avainasiakkuuksien johtaminen LT00CY46-3009 30.08.2021-31.12.2021  5 op  (LTKV20KM5) +-
    Opintojakson osaamistavoitteet
    Osaat analysoida, arvioida ja kehittää asiakkuuksia ottaen huomioon asiakaskannattavuuden
    Osaat työskennellä myyntiorganisaation jäsenenä ja edistää tiimin tavoitteellista toimintaa
    Osaat suunnitella ja ohjata myyntitoimintoja ja seurata myynnin tuloksellisuutta
    Edeltävä osaaminen
    Asiakaslähtöinen markkinointi 5 op tai vastaavat tiedot
    Asiakasymmärrys ja asiakaspalvelu 5 op tai vastaavat tiedot
    Opintojakson sisältö
    Miten toiminta- ja kilpailuympäristö vaikuttaa asiakkuuksien johtamiseen?
    Mitä tarkoittaa avainasiakkuuksien johtaminen (Key Account Management, KAM) ja mitä hyötyä se tuottaa sekä yritykselle että asiakkaalle?
    Miten avainasiakkuuksia käytännössä hoidetaan?
    Miten B2B-myyntiprosessissa tuotetaan arvoa?
    Miten yrityksen myyntitoimintaa johdetaan (suunnitellaan, ohjataan ja seurataan)?
    Miten myynnin tuloksellisuutta mitataan ja seurataan?

    Opettajan/vastuuhenkilön nimi

    Johanna Harju

    Toteutustapa

    40% Lähiopetus, 60% Virtuaaliopetus

    Opetuskieli

    Suomi

    Ajoitus

    30.08.2021 - 31.12.2021

    Ilmoittautumisaika

    12.04.2021 - 25.04.2021

    Opintopisteet

    5 op

    Ryhmä(t)
    • LTKV20KM5
    Paikkoja

    20 - 60

    Vastuuyksikkö

    Liiketalouden koulutusyksikkö, Kouvola

    Opettaja(t)

    Sara Czabai-Leppänen, Johanna Harju, Katariina Palmu

    Koulutusohjelma(t)

    Liiketalouden koulutus

    Toimipiste

    Kouvolan kampus

    Virtuaaliosuus

    3 op

    Arviointiasteikko

    1-5