Esimies asiakkuuksien kehittäjänä (5 op)
Toteutuksen tunnus: LT00CY56-3003
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
15.08.2020 - 04.09.2020
Ajoitus
01.10.2020 - 13.12.2020
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö, Mikkeli
Toimipiste
E-kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 60
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Marika Vartiainen
Vastuuopettaja
Marika Vartiainen
Ryhmät
-
LTMI18SMLiiketalous, monimuoto
-
LTMI19SVBLiiketalous, verkkototeutus
-
LTMI18SPALiiketalous, päivätoteutus
-
LTMI19SVALiiketalous, verkkototeutus
-
LTMI18SPBLiiketalous, päivätoteutus
Tavoitteet
Osaat seurata ja arvioida asiakkuuksien kehittämistä esimiestyön näkökulmasta.
Osaat hankkia ja ylläpitää asiakkuuksia.
Osaat arvioida ja hyödyntää monikanavaratkaisuja asiakkuuksien kehittämisessä.
Osaat arvioida ja kehittää esimiesosaamistasi muutostilanteissa asiakkuuksien näkökulma huomioiden.
Sisältö
Miten seurata ja arvioida asiakkuuksien kehittämistä esimiestyön näkökulmasta?
Miten hankkia, kehittää ja ylläpitää asiakkuuksia?
Miten hyödynnät monikanavaratkaisuja asiakkuuksien kehittämisessä?
Miten arvioit, ja kehität esimiesosaamistasi muutostilanteissa asiakkuuksien näkökulma huomioiden?
Opiskelumateriaali
Learnin aineisto ja opettajan myöhemmin määrittelemä materiaali.
Yksilölliset oppimisväylät
Työhön integroitu oppimisväylä:
Perehdyt itsenäisesti opintojaksoon liittyvään materiaaliin ja teet tarvittavat oppimistehtävät verkkototeutuksen mukaisesti.
Opiskelijan työmäärä
Opintojakson laajuus on 5 op, mikä tarkoittaa noin 135 tunnin työskentelyä
Arviointiasteikko
1-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Osaat käyttää asiantuntevasti ammattikäsitteitä eri tilanteissa (a)
Osaat arvioida käyttämiäsi tietolähteitä kriittisesti (b)
Osaat valita tarkoituksenmukaiset mallit, menetelmät, ohjelmistot ja
tekniikat ja perustella valinnan (e)
Esitietovaatimukset
Suositellaan asiakasymmärryksen ja asiakaspalvelun sekä esimiestyön kehittämisen perusteiden osaamista.