•   Markkinoinnin ja brändin johtaminen LT00DP39-3003 30.08.2021-31.12.2021  5 op  (LTKV20SP3) +-
    Opintojakson osaamistavoitteet
    Osaat
    - tunnistaa brändin keskeiset menestystekijät ja johtaa markkinoinnin kokonaisuutta kansainvälisessä kilpailutilanteessa
    - perustella markkinointistrategian valintaa markkina-analyysityökaluja hyödyntäen ja asetetut tavoitteet huomioiden
    - suunnitella markkinointia brändi-identiteetin, kohderyhmän ja asemoinnin näkökulmasta ja strategian huomioiden
    - valita menetelmiä brändimarkkinoinnin tulosten seurantaan
    Edeltävä osaaminen
    Asiakaslähtöinen markkinointi 5 op tai vastaavat tiedot
    Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus 5 op tai vastaavat tiedot
    Opintojakson sisältö
    Miten yrityksen markkinointia johdetaan (suunnitellaan, ohjataan ja seurataan)?
    Miten markkinointistrategia määritellään?
    Miten brändiä rakennetaan?

    Opettajan/vastuuhenkilön nimi

    Johanna Harju

    Toteutustapa

    60% Lähiopetus, 40% Virtuaaliopetus

    Opetuskieli

    Englanti

    Ajoitus

    30.08.2021 - 31.12.2021

    Ilmoittautumisaika

    12.04.2021 - 25.04.2021

    Opintopisteet

    5 op

    Ryhmä(t)
    • LTKV20SP3
    Paikkoja

    20 - 50

    Vastuuyksikkö

    Liiketalouden koulutusyksikkö, Kouvola

    Opettaja(t)

    Sara Czabai-Leppänen, Johanna Harju

    Koulutusohjelma(t)

    Liiketalouden koulutus

    Toimipiste

    Kouvolan kampus

    Virtuaaliosuus

    2 op

    Arviointiasteikko

    1-5