Siirry suoraan sisältöön

Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus (5 op)

Toteutuksen tunnus: LT00DT58-3012

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

08.11.2021 - 21.11.2021

Ajoitus

10.01.2022 - 06.03.2022

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Liiketalouden koulutusyksikkö, Mikkeli

Toimipiste

Mikkelin kampus

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 60

Koulutus

  • Liiketalouden koulutus

Opettaja

  • Heli Juntunen

Vastuuopettaja

Heli Juntunen

Ryhmät

  • LTMI21SM
    Liiketalous, monimuoto

Tavoitteet

Osaat kuvata yrityksen asiakastyön prosesseja ja määritellä mistä hyvä asiakaspalvelu syntyy. Osaat selvittää ja kuvata eri asiakasryhmien osto- ja kulutuskäyttäytymiseen vaikuttavia tekijöitä. Osaat määritellä asiakaskokemuksen syntymiseen vaikuttavia tekijöitä ja tunnistaa niitä käytännössä. Osaat hankkia ja analysoida asiakasymmärrystä lisäävää tietoa.

Sisältö

Mitä asiakasprosessi tarkoittaa ja mikä on sen merkitys liiketoiminnassa? Millaisia kuluttajat, yritykset ja organisaatiot ovat asiakkaina? Mistä asiakaskokemus muodostuu ja miten siitä hankitaan tietoa? Miten asiakassuhteita rakennetaan, ylläpidetään ja kehitetään? Mitä ovat hyvän asiakaspalvelun osatekijät?

Opiskelumateriaali

Bergström, Leppänen. 2015. Yrityksen asiakasmarkkinointi. Edita Publishing Oy ja Learniin liitetty muu opiskelumateriaali

Arviointiasteikko

1-5

Esitietovaatimukset

Asiakaslähtöinen markkinointi (5 op) tai vastaavat tiedot