Siirry suoraan sisältöön

Digitaalisuus metsäasiantuntijan työvälineenä (5 op)

Toteutuksen tunnus: ML00CV40-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

09.08.2021 - 05.09.2021

Ajoitus

18.10.2021 - 31.12.2021

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

4 op

Toteutustapa

20 % Lähiopetus, 80 % Etäopetus

Yksikkö

Metsätalouden ja ympäristöteknologian koulutusyksikkö

Toimipiste

Mikkelin kampus

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 35

Koulutus

  • Metsätalouden liiketoiminnan koulutus (ylempi amk)

Opettaja

  • Pia Jääskeläinen
  • Johanna Jalkanen

Vastuuopettaja

Johanna Jalkanen

Ryhmät

  • MLMI21SY
    Metsätalouden liiketoiminta, ylempi

Tavoitteet

Tunnistat mitä mahdollisuuksia digitaalisuus avaa metsäalalla ja omassa työssäsi.
Tunnet digitaalisuuden mahdollisuuksia markkinointiviestinnässä ja osaat hyödyntää niitä.

Sisältö

Mitä mahdollisuuksia digitaalisuus avaa metsäalan osaajalle?
Miten rakennat mielenkiintoisen digitaalisen markkinointiviestinnän kokonaisuuden?
Miten metsäalan palvelutarjonta ja digitaalisuuden luomat mahdollisuudet ovat käytössäsi työssäsi?

Opiskelumateriaali

Opiskelumateriaali on Learnissa.

Yksilölliset oppimisväylät

Opintoja nopeuttava oppimisväylä:
Opintojaksolla on neljä kontaktipäivää 11.-12.11. ja 9.-10.12.
Lähiopetuspäivien lisäksi on tehtäviä.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Opintojaksolla on neljä kontaktipäivää 31.10. - 1.11. ja 21.-22.11.
Opintojakson rytmitys
31.10. Johanna Jalkanen, Pia Jääskeläinen XAMK
1.11. Heikki Pajuoja Toimitusjohtaja Metsäteho
21. ja 22.11. Pia Jääskeläinen XAMK
Lähiopetuspäivien lisäksi on tehtäviä.

Opiskelijan työmäärä

Opintojaksossa on 2 opintopistettä kontaktiopetusta ja 3 opintopistettä verkko-opetusta ja kumpaankin kuuluu joukko tehtäviä. Opiskelijalle 5 opintopistettä tarkoittaa 135 tuntia työskentelyä oppimisen parissa.

Arviointiasteikko

1-5

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa
a. hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida kriittisesti monialaista tietoa erityisosaamisalueellaan
b. ratkaista vaativia ongelmia kehittämis- ja innovaatiotoiminnassa
d. vastata ja kehittää toimintoja itsenäisesti

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Opiskelijan arvosana perustuu hänen tuottamilleen oppimistehtäville.

Arviointikriteerit, hyvä (3-4)

Opiskelija osaa
a. hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida kriittisesti monialaista tietoa erityisosaamisalueellaan
b. ratkaista vaativia ongelmia kehittämis- ja innovaatiotoiminnassa
d. vastata ja kehittää toimintoja itsenäisesti