Digitaalisuus metsäasiantuntijan työvälineenä (5 op)
Toteutuksen tunnus: ML00CV40-3003
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
09.08.2021 - 05.09.2021
Ajoitus
18.10.2021 - 31.12.2021
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
4 op
Toteutustapa
20 % Lähiopetus, 80 % Etäopetus
Yksikkö
Metsätalouden ja ympäristöteknologian koulutusyksikkö
Toimipiste
Mikkelin kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 35
Koulutus
- Metsätalouden liiketoiminnan koulutus (ylempi amk)
Opettaja
- Pia Jääskeläinen
- Johanna Jalkanen
Vastuuopettaja
Johanna Jalkanen
Ryhmät
-
MLMI21SYMetsätalouden liiketoiminta, ylempi
Tavoitteet
Tunnistat mitä mahdollisuuksia digitaalisuus avaa metsäalalla ja omassa työssäsi.
Tunnet digitaalisuuden mahdollisuuksia markkinointiviestinnässä ja osaat hyödyntää niitä.
Sisältö
Mitä mahdollisuuksia digitaalisuus avaa metsäalan osaajalle?
Miten rakennat mielenkiintoisen digitaalisen markkinointiviestinnän kokonaisuuden?
Miten metsäalan palvelutarjonta ja digitaalisuuden luomat mahdollisuudet ovat käytössäsi työssäsi?
Opiskelumateriaali
Opiskelumateriaali on Learnissa.
Yksilölliset oppimisväylät
Opintoja nopeuttava oppimisväylä:
Opintojaksolla on neljä kontaktipäivää 11.-12.11. ja 9.-10.12.
Lähiopetuspäivien lisäksi on tehtäviä.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Opintojaksolla on neljä kontaktipäivää 31.10. - 1.11. ja 21.-22.11.
Opintojakson rytmitys
31.10. Johanna Jalkanen, Pia Jääskeläinen XAMK
1.11. Heikki Pajuoja Toimitusjohtaja Metsäteho
21. ja 22.11. Pia Jääskeläinen XAMK
Lähiopetuspäivien lisäksi on tehtäviä.
Opiskelijan työmäärä
Opintojaksossa on 2 opintopistettä kontaktiopetusta ja 3 opintopistettä verkko-opetusta ja kumpaankin kuuluu joukko tehtäviä. Opiskelijalle 5 opintopistettä tarkoittaa 135 tuntia työskentelyä oppimisen parissa.
Arviointiasteikko
1-5
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa
a. hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida kriittisesti monialaista tietoa erityisosaamisalueellaan
b. ratkaista vaativia ongelmia kehittämis- ja innovaatiotoiminnassa
d. vastata ja kehittää toimintoja itsenäisesti
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Opiskelijan arvosana perustuu hänen tuottamilleen oppimistehtäville.
Arviointikriteerit, hyvä (3-4)
Opiskelija osaa
a. hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida kriittisesti monialaista tietoa erityisosaamisalueellaan
b. ratkaista vaativia ongelmia kehittämis- ja innovaatiotoiminnassa
d. vastata ja kehittää toimintoja itsenäisesti