Siirry suoraan sisältöön

Unreal Enginen animaatioeditorin käyttö (3 op)

Toteutuksen tunnus: OM00ED99-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

16.12.2019 - 10.01.2020

Ajoitus

07.01.2020 - 08.03.2020

Opintopistemäärä

3 op

Virtuaaliosuus

3 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Informaatioteknologian koulutusyksikkö

Toimipiste

E-kampus

Opetuskielet

  • Englanti
  • Suomi

Koulutus

  • Tietojenkäsittelyn koulutus

Opettaja

  • Juha Ojala

Vastuuopettaja

Juha Ojala

Tavoitteet

The attendant knows animation Unreal Engine provides. The attendant knows how to make use of animations that are brought into the game engine and knows how to combine them in to larger, working entities, using the combined power of animation editor and programming.

Sisältö

We learn all the basics menus and settings that are part of the animation editor and how they are used. We learn how the skeleton model (Skeletal Mesh) can be edited and how animations can be modified on the fly using programming.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Approved / Failed