Unreal Enginen animaatioeditorin käyttö (3 op)
Toteutuksen tunnus: OM00ED99-3001
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
16.12.2019 - 10.01.2020
Ajoitus
07.01.2020 - 08.03.2020
Opintopistemäärä
3 op
Virtuaaliosuus
3 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Informaatioteknologian koulutusyksikkö
Toimipiste
E-kampus
Opetuskielet
- Englanti
- Suomi
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
- Juha Ojala
Vastuuopettaja
Juha Ojala
Tavoitteet
The attendant knows animation Unreal Engine provides. The attendant knows how to make use of animations that are brought into the game engine and knows how to combine them in to larger, working entities, using the combined power of animation editor and programming.
Sisältö
We learn all the basics menus and settings that are part of the animation editor and how they are used. We learn how the skeleton model (Skeletal Mesh) can be edited and how animations can be modified on the fly using programming.
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Approved / Failed