•   e-Markkinointi OM00EF34-3004 25.08.2021-31.10.2021  5 op +-
    Opintojakson osaamistavoitteet
    Osaat kuvata miten e-markkinoinnin keinoin voidaan tukea asiakkaiden osto- ja päätöksentekoprosessia
    Osaat arvioida ja kehittää organisaation e-markkinointiin liittyvien ratkaisujen toimivuutta ja käyttäjälähtöisyyttä
    Osaat arvioida sisällön merkitystä keskeisenä osana organisaation e-markkinointia
    Opintojakson sisältö
    Mikä on e-markkinoinnin rooli ja merkitys osana yrityksen e-liiketoimintaa ja mitä osa-alueita e-markkinointi pitää sisällään?
    Miten asiakkaiden osto- ja päätöksentekoprosessia tuetaan e-markkinoinnin keinoin?
    Millaiset ovat yrityksen toimivat verkkosivut ja miten liikennettä luodaan ja mitataan?
    Mitä monikanavaisuus tarkoittaa?
    Millainen on toimiva verkkokauppa: ulkoasu, käytettävyys, toteuttaminen ja juridiset säännöt?

    Opettajan/vastuuhenkilön nimi

    Peppi Opettaja

    Toteutustapa

    Virtuaaliopetus

    Opiskelumateriaali

    Learnissa oleva aineisto.

    Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

    Osaat kuvata miten e-markkinoinnin keinoin voidaan tukea asiakkaiden osto- ja päätöksentekoprosessia.
    Osaat arvioida ja kehittää yrityksen e-markkinointiin liittyvien ratkaisujen toimivuutta ja käyttäjälähtöisyyttä.
    Osaat arvioida sisällön merkitystä keskeisenä osana organisaation e-markkinointia.

    Opiskelija osaa
    a. osaat käyttää asiantuntevasti e-markkinoinnin ja digitaalisen toimintaympäristön käsitteistöä.
    b) osaat hahmottaa e-markkinointiin liittyviä tehtäväkokonaisuuksia
    c) osaat valita ja käyttää tarkoituksenmukaisia tapoja toteuttaa e-markkinointia ja perustella valintasi

    Opetuskieli

    Suomi

    Ajoitus

    25.08.2021 - 31.10.2021

    Opintopisteet

    5 op

    Vastuuyksikkö

    Avoin AMK ja täydennyskoulutus

    Opettaja(t)

    Mia Silvenius

    Lisätietoa opiskelijoille

    Opintojakso suoritetaan kokonaan virtuaalisessa Learn-oppimisympäristössä.

    Koulutusohjelma(t)

    Liiketalouden koulutus

    Toimipiste

    E-kampus

    Virtuaaliosuus

    5 op

    Arviointiasteikko

    Hyväksytty/Hylätty

    Toteutuksen osien kuvaus

    Mikä on e-markkinoinnin rooli ja merkitys osana yrityksen e-liiketoimintaa ja mitä osa-alueita e-markkinointi pitää sisällään?
    Miten asiakkaiden osto- ja päätöksentekoprosessia tuetaan e-markkinoinnin keinoin?
    Mitä monikanavaisuus tarkoittaa?
    Millainen on toimiva verkkokauppa: ulkoasu, toteuttaminen ja juridiset säännöt?

    Opiskelijan työmäärä

    5 op opinnot edellyttävät noin 135 h itsenäistä verkko-opiskelua.

    Tentit ja muut määräajat

    Suoritustapana oppimis- kertaus- ja kehittämistehtävät.
    Tarkistathan Learnissa heti opintojakson alkaessa opintojakson sisältämät tehtävät ja niiden palautuspäivät. Opintojakso sisältää tehtäviä ja tenttejä, joita täytyy tehdä tietyssä järjestyksessä ja tiettyihin määräaikoihin mennessä.