Peliohjelmointi (5 op)
Toteutuksen tunnus: PO00DN30-3002
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
15.08.2020 - 04.09.2020
Ajoitus
01.08.2020 - 31.12.2020
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
2 op
Toteutustapa
60 % Lähiopetus, 40 % Etäopetus
Yksikkö
Informaatioteknologian koulutusyksikkö
Toimipiste
Kotkan kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 40
Koulutus
- Peliohjelmoinnin koulutus
Opettaja
- Teemu Saarelainen
Vastuuopettaja
Teemu Saarelainen
Ryhmät
-
POKT20SPPeliohjelmointi, päivätoteutus
Tavoitteet
Osaat hyödyntää pelimoottorien ominaisuuksia omien tavoitteiden saavuttamiseksi.
Sisältö
Pelikehitysympäristön käyttöliittymä ja yksityiskohtaisia esimerkkejä kokonaisten pelien tekemisestä toimivaan peliin asti.
Opiskelumateriaali
Sähköinen materiaali oppimisympäristössä, www-lähteet, videot. Pelimoottorien ohjeet ja referenssit.
Opiskelijan työmäärä
Yhteensä 135h, josta 70h lähiopetusta ja 65h itsenäistä työtä (harjoitustehtävät ja -työt).
Arviointiasteikko
1-5