•   Peliprojekti 6 TI00CW71-3002 01.08.2020-31.12.2020  5 op  (TIKT17SPPELI) +-
    Opintojakson osaamistavoitteet
    Osaat soveltaa moduulin opintojaksoilla hankittua osaamista suuremman kokonaisuuden toteuttamiseen.
    Osaat itseohjautuvasti toteuttaa pienen pelin tiimissä.
    Osaat hyödyntää löytämäänsä tietoa luotettavista tietolähteistä.
    Edeltävä osaaminen
    Pelimoottoriohjelmointi
    Pelimatematiikka ja -fysiikka
    Opintojakson sisältö
    Millaisia ominaisuuksia pelimoottorit tarjoavat?
    Miten hyödynnät pelimoottorin tarjoamia ominaisuuksia projektissasi?
    Miten hyödynnät ohjelmointia pelisi rakentamisessa?

    Opettajan/vastuuhenkilön nimi

    Niina Mässeli

    Toteutustapa

    Lähiopetus

    Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

    Harjoitustyöt ja arviointikeskustelut.

    Opetuskieli

    Suomi

    Ajoitus

    01.08.2020 - 31.12.2020

    Ilmoittautumisaika

    15.08.2020 - 04.09.2020

    Opintopisteet

    5 op

    Ryhmä(t)
    • TIKT17SPPELI
    Vastuuyksikkö

    Informaatioteknologian koulutusyksikkö

    Opettaja(t)

    Marko Oras, Niina Mässeli, Pekka Vilpponen

    Koulutusohjelma(t)

    Tieto- ja viestintätekniikan koulutus

    Toimipiste

    Kotkan kampus

    Arviointiasteikko

    Hyväksytty/Hylätty

    Yksilölliset oppimisväylät

    Osallistut työjärjestyksen mukaiseen opetukseen ja ohjaukseen. Opiskelusi rytmittyvät työjärjestyksen mukaisten ryhmätapaamisten ja itsenäisesti tai tiimissä tehtävien oppimistehtävien mukaan.

    Opiskelijan työmäärä

    135 tuntia opiskelijan työtä.