Peliprojekti 6 (5 op)
Toteutuksen tunnus: TI00CW71-3002
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
15.08.2020 - 04.09.2020
Ajoitus
01.08.2020 - 31.12.2020
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Informaatioteknologian koulutusyksikkö
Toimipiste
Kotkan kampus
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
Opettaja
- Niina Mässeli
- Marko Oras
- Pekka Vilpponen
Vastuuopettaja
Niina Mässeli
Ryhmät
-
TIKT17SPPELITIKT17SPPELI
Tavoitteet
Osaat soveltaa moduulin opintojaksoilla hankittua osaamista suuremman kokonaisuuden toteuttamiseen.
Osaat itseohjautuvasti toteuttaa pienen pelin tiimissä.
Osaat hyödyntää löytämäänsä tietoa luotettavista tietolähteistä.
Sisältö
Millaisia ominaisuuksia pelimoottorit tarjoavat?
Miten hyödynnät pelimoottorin tarjoamia ominaisuuksia projektissasi?
Miten hyödynnät ohjelmointia pelisi rakentamisessa?
Yksilölliset oppimisväylät
Osallistut työjärjestyksen mukaiseen opetukseen ja ohjaukseen. Opiskelusi rytmittyvät työjärjestyksen mukaisten ryhmätapaamisten ja itsenäisesti tai tiimissä tehtävien oppimistehtävien mukaan.
Opiskelijan työmäärä
135 tuntia opiskelijan työtä.
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Harjoitustyöt ja arviointikeskustelut.
Esitietovaatimukset
Pelimoottoriohjelmointi
Pelimatematiikka ja -fysiikka