Siirry suoraan sisältöön

Turvallisuusalan asiakasymmärrys ja psykologia (5 op)

Toteutuksen tunnus: TU00EB29-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

14.12.2020 - 14.01.2021

Ajoitus

11.01.2021 - 31.05.2021

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Liiketalouden koulutusyksikkö, Mikkeli

Toimipiste

Savonlinnan kampus

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

0 - 50

Koulutus

  • Turvallisuusalan koulutus

Opettaja

  • BM LYM1
  • Pia Jääskeläinen

Ryhmät

  • TUSA20SP
    Tradenomikoulutus, turvallisuusala

Tavoitteet

Ymmärrät asiakkuuksien ja kumppanuuksien merkityksen liiketoimintaan ja turvallisuusalalla toimimiseen. Saat kokonaiskäsityksen asiakasymmärryksen ja asiakaskokemuksen muodostumisesta ja osaat rakentaa toimivia asiakassuhteita, asiakaspolkuja sekä tarkoituksenmukaisen palvelukokonaisuuden. Perehdyt turvallisuusalan suurimpiin asiakkuuksiin. Ymmärrät ihmisten käyttäytymiseen liittyviä toimintamalleja ja tunnistat psykologisia ilmiöitä turvallisuusalan näkökulmasta. Saat perustiedot persoonallisuuteen liittyvästä psykologiasta ja sosiaalipsykologiasta turvallisuusalaan liittyen.

Sisältö

Mikä on asiakkuuksien ja kumppanuuksien merkitys turvallisuusalalla toimiessa?
Miten muodostetaan toimivia asiakassuhteita, asiakaspolkuja ja erilaisia palvelukokonaisuuksia?
Mitä ovat turvallisuusalan suurimmat asiakkuudet?
Millaisia toimintamalleja ihmisten käyttäytymiseen liittyy?
Miten opit käsittelemään asiakkaita turvallisesti ja eettisten periaatteiden mukaisesti erilaisissa työtilanteissa?

Arviointiasteikko

1-5

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Osaat hahmottaa tehtäväkokonaisuuksia.
Osaat toimia asiakkaiden, käyttäjien ja kohderyhmien kanssa.
Osaat perustella toimintaa oman alan eettisten periaatteiden mukaisesti.