Asiakasymmärrys (5 op)
Toteutuksen tunnus: WM00DJ77-3002
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
15.08.2020 - 04.09.2020
Ajoitus
01.08.2020 - 31.12.2020
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
3 op
Toteutustapa
40 % Lähiopetus, 60 % Etäopetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö, Mikkeli
Toimipiste
Mikkelin kampus
Opetuskielet
- Englanti
Koulutus
- Degree Programme in Wellbeing Management
Opettaja
- Pia Jääskeläinen
Vastuuopettaja
Pia Jääskeläinen
Ryhmät
-
WMMI20KPWellbeing Management, päivätoteutus
Tavoitteet
Osaat määritellä asiakkaan roolin ja merkityksen palvelutuotannon prosessissa.
Osaat selvittää ja kuvata eri ryhmien asiakaskäyttäytymiseen vaikuttavia tekijöitä.
Osaat määritellä ja tunnistaa asiakaskokemukseen vaikuttavia tekijöitä.
Osaat hankkia ja analysoida asiakasymmärrystä lisäävää tietoa ja hyödyntää sitä asiakkuuksien rakentamisessa.
Sisältö
Mikä on asiakkaan merkitys palvelutuotannon prosessissa?
Mitkä tekijät vaikuttavat kuluttajien, yritysten ja organisaatioiden asiakaskäyttäytymiseen?
Mistä asiakaskokemus muodostuu ja miten siitä hankitaan tietoa?
Miten asiakkuuksia rakennetaan, ylläpidetään ja kehitetään?
Arviointiasteikko
1-5
Esitietovaatimukset
Marketing of wellbeing services