Siirry suoraan sisältöön

Sähköisen palvelun tuotteistaminenLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: L12A104

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op

Osaamistavoitteet

Käytät johdonmukaisesti tuotteistamisen ja kaupallistamisen ammattikäsitteitä. Osaat kuvata ja soveltaa sähköisten palvelujen tuotteistamisen keinoja. Osaat kuvata ja soveltaa kaupallistamisen keinoja.  

Sisältö

Miten hankitaan asiakasymmärrystä palvelujen kehittämisen ja tuotteistamisen perustaksi? Miten palvelutarjoomaa arvioidaan ja kehitetään? Mistä palvelujen laatu syntyy ja mikä on sen merkitys tuotteistamisessa? Mitä ovat palvelujen tuotteistamisen keinot? Miten palvelutuotteita brändätään ja viedään markkinoille?  

Edeltävä osaaminen

Ei edellytä aiempaa osaamista

Arviointikriteerit, hyvä (3)

a. Osaat käyttää johdonmukaisesti tuotteistamisen ja kaupallistamisen ammattikäsitteitä. c. Osaat hahmottaa palvelujen tuotteistamisen ja kaupallistamisen tehtäväkokonaisuudet. e.  Osaat käyttää keskeisiä tuotteistamisen ja kaupallistamisen keinoja ja menetelmiä.

Siirry alkuun