E-business in Tourism (5cr)
Course unit code: M83B008
General information
- Credits
- 5 cr
Objective
Opiskelija osaa markkinoida elämys- ja matkailutuotteita internetissä Opiskelija osaa luontevasti pitää internettiä ja sen muutoksia matkailuliiketoiminnan kompetenssina Opiskelija osaa eläytyä asiakkaan asemaan tiedonhaun muutoksessa
Content
Mitkä ovat tärkeimmät sähköiset myynti- ja viestintäkanavat Suomen ja Venäjän välisessä matkailussa? Mitä mahdollisuuksia sähköinen liiketoiminta tarjoaa matkailuun? Mitä uutta elämysten jakaminen ja yhteisöllisyys tuo matkailuliiketoimintaan? Miten pysyt ajan tasalla sähköisen liiketoiminnan kehityksessä? Mitkä ovat tärkeimmät sähköiset myynti- ja viestintäkanavat Suomen ja Venäjän välisessä matkailussa? Mitä mahdollisuuksia sähköinen liiketoiminta tarjoaa matkailuun? Mitä uutta elämysten jakaminen ja yhteisöllisyys tuo matkailuliiketoimintaan? Miten pysyt ajan tasalla sähköisen liiketoiminnan kehityksessä?
Qualifications
Assessment criteria, good (3)
a: osaat tunnistaa Suomen ja Venäjän välisen matkailun keskeisiä sähköisen liiketoiminnan ja viestinnän kanavia d:osaat hyödyntää sähköisen liiketoiminnan mahdollisuuksia matkailuyrityksessä e: osaat arvioida yhteisöllisyyden ja monikanavaisuuden merkitystä yritystoiminnass g: osaat viestiä monikanavaisessa sähköisessä mediassa o,al