Skip to main content

Content marketing (5cr)

Code: DT00DW92-3002

General information


Timing
08.02.2021 - 07.05.2021
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
0 cr
Virtual portion
5 cr
RDI portion
1 cr
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Department of Business, Mikkeli (deprecated)
Campus
Mikkeli Campus
Ecampus
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Digitaalisen liiketoiminnan kehittäjä 2020
Teachers
Marja-Leena Koskinen
Teacher in charge
Marja-Leena Koskinen
Groups
EKDTMI20K
Digitaalisen liiketoiminnan kehittäjä 2020
Course
DT00DW92

Unfortunately, no reservations were found for the realization Content marketing DT00DW92-3002. It's possible that the reservations have not yet been published or that the realization is intended to be completed independently.

Objective

Osaat kehittää ja suunnitella yrityksen sosiaalisen median sisältöstrategian perustuen yrityksen markkinointistrategiaan.
Osaat luoda strategian mukaisen sosiaalisen median sisältösuunnitelman.
Tunnistat sosiaalisessa mediassa toteutettavan markkinoinnin mahdollisuudet omassa liiketoiminnassa.

Content

Miten luodaan sisältöstrategia perustuen yrityksen markkinoinnin tavoitteisiin?
Miten sisältöstrategia toteutetaan käytännössä?
Miten tarinallistamista hyödynnetään sisällöntuotannossa?
Miten sisällön vaikuttavuutta mitataan ja analysoidaan?

Evaluation

Osaat:
a. hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida kriittisesti monialaista tietoa sisältöstrategian ja sisältösuunnitelman luomiseksi
d. vastata ja kehittää yrityksen sisältöstrategian ja sisältösuunnitelman

Arviointi 1-5, 0=hylätty

Evaluation scale

1-5

Go back to top of page