Content marketing (5cr)
Code: DT00DW92-3002
General information
- Timing
- 08.02.2021 - 07.05.2021
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- RDI portion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Unit
- Department of Business, Mikkeli (deprecated)
- Campus
- Mikkeli Campus
- Ecampus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Digitaalisen liiketoiminnan kehittäjä 2020
- Teachers
- Marja-Leena Koskinen
- Teacher in charge
- Marja-Leena Koskinen
- Groups
-
EKDTMI20KDigitaalisen liiketoiminnan kehittäjä 2020
- Course
- DT00DW92
Unfortunately, no reservations were found for the realization Content marketing DT00DW92-3002. It's possible that the reservations have not yet been published or that the realization is intended to be completed independently.
Objective
Osaat kehittää ja suunnitella yrityksen sosiaalisen median sisältöstrategian perustuen yrityksen markkinointistrategiaan.
Osaat luoda strategian mukaisen sosiaalisen median sisältösuunnitelman.
Tunnistat sosiaalisessa mediassa toteutettavan markkinoinnin mahdollisuudet omassa liiketoiminnassa.
Content
Miten luodaan sisältöstrategia perustuen yrityksen markkinoinnin tavoitteisiin?
Miten sisältöstrategia toteutetaan käytännössä?
Miten tarinallistamista hyödynnetään sisällöntuotannossa?
Miten sisällön vaikuttavuutta mitataan ja analysoidaan?
Evaluation
Osaat:
a. hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida kriittisesti monialaista tietoa sisältöstrategian ja sisältösuunnitelman luomiseksi
d. vastata ja kehittää yrityksen sisältöstrategian ja sisältösuunnitelman
Arviointi 1-5, 0=hylätty
Evaluation scale
1-5