Special questions in client service (5 cr)
Code: GE00DI32-3005
General information
Enrollment
06.11.2023 - 17.11.2023
Timing
04.03.2024 - 26.04.2024
Number of ECTS credits allocated
5 op
Virtual portion
5 op
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Department of Social Services and Promotion of Functional Ability
Campus
Kouvola Campus
Teaching languages
- Finnish
Seats
20 - 50
Degree programmes
- Degree Programme in Elderly Care
Teachers
- Merja Nurmi
- Ann-Mari Sippu
Teacher in charge
Ann-Mari Sippu
Groups
-
GEKV21SMElderly care, part-time studies
- 06.03.2024 16:00 - 17:30, Aloitus: Asiakas- ja palveluohjauksen erityiskysymykset GE00DI32-3005
- 20.03.2024 16:00 - 17:30, Asiakas- ja palveluohjauksen erityiskysymykset GE00DI32-3005
- 10.04.2024 16:00 - 17:30, Asiakas- ja palveluohjauksen erityiskysymykset GE00DI32-3005
Objective
Understand customer and service management as a cross-cutting work method in changing social and health care environments.
You recognize the multicultural perspective in customer guidance work orientation.
You recognize the role of social and health care in the form of customized registration as part of the customer management process.
Content
What is the place of customer guidance in changing society?
How do you consider multiculturalism in customer guidance?
What is the form of social and health care registration and how it should be applied as a practical tool?
Opiskelumateriaali
Learn-pohjalla olevat materiaalit lisälähteineen.
Yksilölliset oppimisväylät
Asiakas - ja palveluohjauksen erityiskysymykset opintojakso toteutetaan verkko-opintoina, johon sisältyy kaksi Microsoft Teams webinaaria, itsenäistä työskentelyä ja tiedonhankintaa sekä oppimistehtäviä.
TKI ja työelämäyhteistyö
Ei sisällä.
Tentit ja muut määräajat
Opiskelija etenee Learn-oppisalustalla itsenäisesti ja oman aikataulun mukaisesti. Noudattaen kuitenkin oppimistehtävien palautuspäivämääriä.
Kansainvälinen yhteistyö
Ei sisällä.
Opiskelijan työmäärä
5 x 27 = 135h opiskelija työtä
Evaluation scale
1-5
Assessment methods and criteria
Xamkin yleiset arviointikriteerit:
a. Osaat käyttää johdonmukaisesti ammattikäsitteitä.
b. Osaat etsiä tietoa alan keskeisistä tiedonlähteistä.
c. Osaat hahmottaa tehtäväkokonaisuuksia.
d. Osaat toimia asiakkaiden, käyttäjien, kohderyhmien kanssa.
e. Osaat käyttää keskeisiä oman alan malleja, menetelmiä, ohjelmistoja ja tekniikoita.
f. Osaat toimia tiimin jäsenenä tavoitteellisesti.
g. Osaat perustella toimintaasi oman alan eettisten periaatteiden mukaisesti.
Opintojakson yksittäisten tehtävien arvioinnin kriteereinä toimii kunkin tehtävän ohjeistus.
Opintojakson suorittaminen edellyttää oppimistehtävien hyväksyttyä suorittamista.
Qualifications
Edellyttää Asiakas – ja palveluohjaksen lähtökohdat (5op) sekä Asiakasohjaus ja kokonaisvaltainen tilannearviointi ( 5op) opintojaksojen suorittamista.