Skip to main content

Campaign design (5 cr)

Code: GR00EC81-3002

General information


Enrollment

06.11.2023 - 17.11.2023

Timing

08.01.2024 - 30.04.2024

Number of ECTS credits allocated

5 op

RDI portion

2 op

Mode of delivery

Contact teaching

Unit

Department of Culture

Campus

Kouvola Campus

Teaching languages

  • Finnish

Seats

20 - 25

Degree programmes

  • Degree Programme in Graphic Design

Teachers

  • Veli-Matti Hilli

Teacher in charge

Sanna Haapanen

Groups

  • GRKV21SP
    Graphic design, full-time studies
  • 08.01.2024 10:00 - 12:45, Kampanjasuunnittelu GR00EC81-3002
  • 15.01.2024 10:00 - 12:45, Kampanjasuunnittelu GR00EC81-3002
  • 22.01.2024 10:00 - 12:45, Kampanjasuunnittelu GR00EC81-3002
  • 29.01.2024 10:00 - 12:45, Kampanjasuunnittelu GR00EC81-3002
  • 05.02.2024 10:00 - 12:45, Kampanjasuunnittelu GR00EC81-3002
  • 12.02.2024 10:00 - 12:45, Kampanjasuunnittelu GR00EC81-3002
  • 19.02.2024 10:00 - 12:45, Kampanjasuunnittelu GR00EC81-3002
  • 04.03.2024 10:00 - 12:45, Kampanjasuunnittelu GR00EC81-3002
  • 11.03.2024 10:00 - 12:45, Kampanjasuunnittelu GR00EC81-3002
  • 18.03.2024 08:00 - 18:00, Työpaikkavierailut Helsingissä, kuljettajat: Reetta Suhonen 0406781313 ja Olivia Kojola 0505522855
  • 18.03.2024 10:00 - 12:45, Kampanjasuunnittelu GR00EC81-3002
  • 25.03.2024 10:00 - 12:45, Kampanjasuunnittelu GR00EC81-3002
  • 03.04.2024 08:30 - 11:00, Kampanjasuunnittelu GR00EC81-3002
  • 08.04.2024 10:00 - 12:45, Kampanjasuunnittelu GR00EC81-3002
  • 15.04.2024 10:00 - 12:45, Kampanjasuunnittelu GR00EC81-3002
  • 22.04.2024 10:00 - 12:45, Kampanjasuunnittelu GR00EC81-3002

Objective

- You can design an advertising campaign as part of marketing communications.
- You are able to select and make use of the right tools to implement the campaign.
- You are able to creatively design a strategy, content and implementation for the campaign.
- You have a customer-oriented mindset and are able to make decisions.
- You are able to manage extensive visual material.

Content

- How to create a functional adverting campaign that takes the target groups needs into consideration?
- What are the most suitable tools for implementing the campaign?
- How to manage the cost estimate, timetable and target group?

Opiskelumateriaali

Ilmoitetaan opintojakson alussa.

Yksilölliset oppimisväylät

Työviikkopohjaisessa väylässä
Ilmoittautuessasi tälle opintojakson toteutukselle osallistut työjärjestyksen mukaiseen opetukseen ja ohjaukseen. Opiskelusi rytmittyy työjärjestyksen mukaisten ryhmätapaamisten ja itsenäisesti tehtävien oppimistehtävien mukaan.


Työhön integroidussa väylässä
Työhön integroitu oppimisväylä on mahdollinen, jos voit työtehtävissäsi kehittää opintojakson tavoitteissa ja sisällöissä mainittua osaamista. Ota opintojakson opettajaan yhteyttä hyvissä ajoin ennen opintojakson alkua sen määrittämiseksi
• onko työhön integroitu oppimisväylä omassa työtehtävässäsi mahdollinen.
• millaisia näyttöjä osaamisestasi sinun on mahdollista antaa.
• mitä opintojakson osia sinun tulee mahdollisesti lisäksi suorittaa opetukseen osallistuen.

Opintoja nopeuttavana vaihtoehtona
- voit esimerkiksi ilmoittautua aikaisemmin opintonsa aloittaneelle ryhmälle tarjottavalle vastaavalle toteutukselle.
Opintoja nopeuttavassa väylässä

TKI ja työelämäyhteistyö

Opintojakso sisältää yritysyhteistyönä toteutettavia projekteja.

Opiskelijan työmäärä

1op=27h opiskelijan työskentelyaikaa.

Evaluation scale

1-5