Digital business models (5 cr)
Code: LT00DT67-3005
General information
- Enrollment
-
14.08.2024 - 08.09.2024
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
02.09.2024 - 17.12.2024
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Unit
- Department of Business
- Campus
- Ecampus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 40
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Management
- Teachers
- Marko Lumijärvi
- Teacher in charge
- Marko Lumijärvi
- Groups
-
VV2024-2025Optional studies 2024-2025
-
LTKV23KM3Business, part-time studies
- Course
- LT00DT67
Realization has 5 reservations. Total duration of reservations is 5 h 0 min.
Time | Topic | Location |
---|---|---|
Tue 10.09.2024 time 18:00 - 19:00 (1 h 0 min) |
Digitaaliset liiketoimintamallit LT00DT67-3005 |
Etäopetus lukujärjestyksen mukaan
|
Tue 15.10.2024 time 18:00 - 19:00 (1 h 0 min) |
Digitaaliset liiketoimintamallit LT00DT67-3005 |
Etäopetus lukujärjestyksen mukaan
|
Tue 19.11.2024 time 18:00 - 19:00 (1 h 0 min) |
Digitaaliset liiketoimintamallit LT00DT67-3005 |
Etäopetus lukujärjestyksen mukaan
|
Wed 11.12.2024 time 18:00 - 19:00 (1 h 0 min) |
Esitykset: Digitaaliset liiketoimintamallit LT00DT67-3005 |
Etäopetus lukujärjestyksen mukaan
|
Thu 12.12.2024 time 18:00 - 19:00 (1 h 0 min) |
Esitykset: Digitaaliset liiketoimintamallit LT00DT67-3005 |
Etäopetus lukujärjestyksen mukaan
|
Objective
You are able to identify and model interrelated tasks.
You can search for digital solutions for developing business models.
You can find solutions for developing digital business.
Content
What are possibilities of digitalization in developing business?
What are agile design practices?
How can you digitalize a business process chain?
How can you succeed with an on-line shop?
Evaluation
You can
b. look for information in the key information sources of the field.
c. identify interrelated tasks.
d. work together with customers, users and target groups.
e. use the key models, methods, software and techniques of the professional field.
f. work as team members in a goal-oriented way.
Course material
Löytyy Learn-alustalta.
Study forms and methods
Sovitaan opettajan kanssa.
RDI and work-related cooperation
Digitaalisen liiketoiminnan erikoistumisalan tutkinto-opiskelijat toteuttavat kehittämishankkeen
Timing of exams and assignments
Ei tenttiä. Arvioitavat tehtävät on palautettava annetuissa määräajoissa:
- verkkokaupan perustaminen, palautus viimeistään 31.10.2024 klo 21:00
- soveltava esseetehtävä, palautus viimeistään 29.11.2024 klo 21:00.
Palautettavien tehtävien lisäksi verkossa tehdään pienempiä harjoituksia.
International cooperation
Osa aineistosta on englanniksi.
Student workload
5 op = 133 h opiskelijan työtä. Työmäärä muodostuu verkkotapaamisista, vuorovaikutuksesta opettajan ja muiden opiskelijoiden kanssa, oppimismateriaalien lukemisesta ja arvioitavien tehtävien suorittamisesta.
Course part description
Tapaamiset (5 kpl) ovat verkossa seuraavasti:
-Aloitusinfo verkossa viikolla 37 (yksi ilta, tarkentuu) klo 18:00-19:00
-Q&A 1 viikolla 42 (yksi ilta, tarkentuu) klo 18:00-19:00
-Q&A 2 viikolla 47 (yksi ilta, tarkentuu) klo 18:00-19:00
-Lopputöiden läpikäynti viikolla 50 (kaksi iltaa, tarkentuu) klo 18:00-19:00
Verkkotapaamiset toteutetaan Teamsin (tai Skype) välityksellä ja niihin osallistuminen on oppimisen ja verkostoitumisen kannalta erittäin suositeltavaa, muttei pakollista.
Further information
Kysy tarvittaessa lisätietoa: marko.lumijarvi@xamk.fi
Evaluation scale
1-5
Assessment methods and criteria
Opintojakson arvosanan perusteena ovat opintojakson toteutusaikana palautetut oppimistehtävät. Kaikkien tehtävien tulee olla palautettu ja suoritettu hyväksytysti.
Lisäksi lukukauteen liittyvä digitaalisen liiketoiminnan kehittämishanke tulee olla suoritettu hyväksytysti (kehittämishanke koskee VAIN digitaalisen liiketoiminnan erikoistumisalan opiskelijoita).
Qualifications
Business and Entrepreneurship (5 cr) or equivalent knowledge
Customer in Digital Economy (5 cr) or equivalent knowledge
Transition of Technology in Business (5 cr) or equivalent knowledge