Digital marketing and sales (5 cr)
Code: LT00DP38-3017
General information
Enrollment
06.11.2023 - 17.11.2023
Timing
08.01.2024 - 31.05.2024
Number of ECTS credits allocated
5 op
Virtual portion
2 op
RDI portion
3 op
Mode of delivery
60 % Contact teaching, 40 % Distance learning
Unit
Department of Business
Campus
Kouvola Campus
Teaching languages
- Finnish
Seats
20 - 50
Degree programmes
- Degree Programme in Business Management
Teachers
- Laura Hakanen
Teacher in charge
Laura Hakanen
Groups
-
LTKV23KM5Business, part-time studies
- 22.01.2024 09:00 - 11:30, Digimarkkinointi ja -myynti LT00DP38-3017
- 12.02.2024 09:00 - 11:15, Digimarkkinointi ja -myynti LT00DP38-3017
- 11.03.2024 14:30 - 17:00, Digimarkkinointi ja -myynti LT00DP38-3017
- 18.03.2024 14:30 - 17:00, Digimarkkinointi ja -myynti LT00DP38-3017
- 15.04.2024 14:45 - 17:00, Digimarkkinointi ja -myynti LT00DP38-3017
Objective
You understand the digital marketing environment and the possibilities it offers to multichannel sales and marketing.
You understand and can describe customers’ online purchasing behaviour.
You can use digital marketing tools and channels to support customers’ decision making process and evaluate their effectiveness.
You can create effective content and find audiences for them by means of digital marketing.
Content
What are the components of multichannel digital marketing and sales?
How can customers’ online purchasing and decision making process be supported by means of digital marketing and sales?
What has to be taken into account when creating effective content and how to find audiences for them?
What is a well-functioning website of a company like and how is traffic created and measured?
What is a well-functioning webstore like: layout, usability and implementation?
Opiskelumateriaali
Learn-alustan materiaalit ja muu opettajan osoittama materiaali.
Yksilölliset oppimisväylät
Työviikkopohjainen oppimisväylä:
Osallistut työjärjestyksen mukaiseen opetukseen ja ohjaukseen.
Työhön integroitu oppimisväylä:
Perehdyt itsenäisesti opintojaksoon liittyvään materiaaliin ja teet tarvittavat oppimistehtävät. Oppimistehtävät sisältävät työviikkopohjaisen oppimisväylän toteutukseen suhteutettuna enemmän itsenäistä aiheeseen tutustumista.
Osaamisen tunnustaminen & tunnistaminen:
Jos sinulla on aiempia korkeakouluopintoja tai muualta hankittua osaamista, voit korvata tai hyväksilukea tämän opintojakson.
TKI ja työelämäyhteistyö
Opintojaksolla tehdään työelämäyhteistyö toimeksiantona.
Tentit ja muut määräajat
Oppimistehtävien palautusaikataulut julkaistaan Learn-alustalla opintojakson alkaessa. Kaikki oppimistehtävät tulee olla suoritettu hyväksytysti Learn-alustalta löytyvän aikataulun mukaisesti hyväksyttävän suorituksen saamiseksi opintojaksosta. Myöhässä palautetut tehtävät arvioidaan automaattisesti hylätyksi. Opintojaksolla noudatetaan Xamkin tutkintosääntöä. Hylätty opintojakso (= yksi tai useampi hylätty tehtävä) on mahdollista uusia kokonaisuutena yhden kerran vuoden sisällä siitä, kun opintojakso on kirjattu alkamaan Pepissä.
Opiskelijan työmäärä
n. 135 tuntia opiskelijan työtä jakautuu luentoihin ja itseopiskeluun (materiaalin lukeminen ja ymmärryksen syventäminen, tehtävien teko yksin ja ryhmässä).
Toteutuksen osien kuvaus
Opintojakso sisältää erilaisia oppimistehtäviä. Huomioithan, että kaikki oppimistehtävät tulee olla suoritettu hyväksytysti Learn-alustalta löytyvän aikataulun mukaisesti hyväksyttävän suorituksen saamiseksi opintojaksosta. Myöhässä palautetut tehtävät arvioidaan automaattisesti hylätyksi. Opintojaksolla noudatetaan Xamkin tutkintosääntöä. Hylätty opintojakso (= yksi tai useampi hylätty tehtävä) on mahdollista uusia kokonaisuutena kerran vuoden sisällä siitä, kun opintojakso on kirjattu alkamaan Pepissä.
Evaluation scale
1-5
Assessment methods and criteria
Opintojakso arvioidaan asteikolla 0-5. Opintojakson arvioin perustuu Xamkin ammattikorkeakoulun opiskelijan arviointikehikkoon. Tehtäväkohtaiset arviointikriteerit ja pisteytyksen löydät Learn-alustalta.
Qualifications
Customer-oriented marketing 5 ECTS credits or equivalent knowledge
Customer insight and customer experience 5 ECTS credits or equivalent knowledge