Engineering mathematics 2 (5cr)
Code: TY00EL00-3084
General information
- Enrollment
- 07.04.2025 - 21.04.2025
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.09.2025 - 19.10.2025
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Department of Logistics and Marine Technology
- Campus
- Kotka Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 12 - 40
- Degree programmes
- Degree Programme in Marine Technology
- Teachers
- Lassi Salminen
- Teacher in charge
- Lassi Salminen
- Groups
- 
                        MKKT25KAMarine Technology, full-time studies
- 
                        MKKT24SPMarine Technology, full-time studies
- Course
- TY00EL00
Realization has 19 reservations. Total duration of reservations is 47 h 15 min.
| Time | Topic | Location | 
|---|---|---|
| Mon 01.09.2025  time 09:15 - 11:45 (2 h 30 min) | Insinöörin matematiikka 2 TY00EL00-3084 | A3006
                                    Yleisopetustila, karttapöydät (60) | 
| Tue 02.09.2025  time 08:15 - 10:45 (2 h 30 min) | Insinöörin matematiikka 2 TY00EL00-3084 | A4006
                                    Yleisopetustila (60p) | 
| Tue 09.09.2025  time 08:15 - 10:30 (2 h 15 min) | Insinöörin matematiikka 2 TY00EL00-3084 | A3006
                                    Yleisopetustila, karttapöydät (60) | 
| Mon 15.09.2025  time 10:15 - 12:45 (2 h 30 min) | Insinöörin matematiikka 2 TY00EL00-3084 | B2022
                                    Debriefing-suurryhmätila (53) | 
| Tue 16.09.2025  time 13:45 - 16:15 (2 h 30 min) | Insinöörin matematiikka 2 TY00EL00-3084 | A2019
                                    Teoria / Tutoriaalitila (36) | 
| Mon 22.09.2025  time 13:30 - 16:00 (2 h 30 min) | Insinöörin matematiikka 2 TY00EL00-3084 | C1020
                                    Yleisopetustila (41) | 
| Tue 23.09.2025  time 14:00 - 14:45 (0 h 45 min) | Insinöörin matematiikka 2 TY00EL00-3084 | B2009
                                    Teoria/Tutoriaalitila (36) | 
| Tue 23.09.2025  time 14:45 - 16:30 (1 h 45 min) | Insinöörin matematiikka 2 TY00EL00-3084, koe | A4007
                                    Yleisopetustila (61) | 
| Tue 30.09.2025  time 10:15 - 12:45 (2 h 30 min) | Insinöörin matematiikka 2 TY00EL00-3084 | A3006
                                    Yleisopetustila, karttapöydät (60) | 
| Wed 01.10.2025  time 14:30 - 17:00 (2 h 30 min) | Insinöörin matematiikka 2 TY00EL00-3084 | B1003
                                    Debriefing-pienryhmätila (35) | 
| Mon 06.10.2025  time 12:30 - 15:30 (3 h 0 min) | Insinöörin matematiikka 2 TY00EL00-3084 | A3006
                                    Yleisopetustila, karttapöydät (60) | 
| Tue 07.10.2025  time 08:15 - 11:15 (3 h 0 min) | Insinöörin matematiikka 2 TY00EL00-3084 | A3007
                                    Yleisopetustila (30p) | 
| Thu 09.10.2025  time 08:15 - 11:15 (3 h 0 min) | Insinöörin matematiikka 2 TY00EL00-3084 | A3007
                                    Yleisopetustila (30p) | 
| Fri 10.10.2025  time 13:15 - 16:15 (3 h 0 min) | Insinöörin matematiikka 2 TY00EL00-3084 | A4007
                                    Yleisopetustila (61) | 
| Mon 13.10.2025  time 10:15 - 12:45 (2 h 30 min) | Insinöörin matematiikka 2 TY00EL00-3084 | A3006
                                    Yleisopetustila, karttapöydät (60) | 
| Tue 14.10.2025  time 08:15 - 11:15 (3 h 0 min) | Insinöörin matematiikka 2 TY00EL00-3084 | A3006
                                    Yleisopetustila, karttapöydät (60) | 
| Wed 15.10.2025  time 12:00 - 14:30 (2 h 30 min) | Insinöörin matematiikka 2 TY00EL00-3084 | B2009
                                    Teoria/Tutoriaalitila (36) | 
| Thu 16.10.2025  time 14:45 - 17:15 (2 h 30 min) | Insinöörin matematiikka 2 TY00EL00-3084 | A3006
                                    Yleisopetustila, karttapöydät (60) | 
| Fri 17.10.2025  time 12:30 - 15:00 (2 h 30 min) | Insinöörin matematiikka 2 TY00EL00-3084 | A3006
                                    Yleisopetustila, karttapöydät (60) | 
        Changes to reservations may be possible.
        
                            Evaluation
Students can
- use professional vocabulary systematically and communicate with others through them.
- outline mathematical problem sets.
- use the key models, methods, and tools of the professional field
                    
