Guidance and counselling in social welfare (5cr)
Code: SO00FA52-3005
General information
- Enrollment
- 10.11.2025 - 21.11.2025
- Registration for introductions has not started yet.
- Timing
- 07.01.2026 - 31.05.2026
- The implementation has not yet started.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Department of Health and Social Services
- Campus
- Mikkeli Campus
- Ecampus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 40
- Degree programmes
- Degree Programme in Social Services
- Teachers
- Seija Nissinen
- Kati Vapalahti
- Groups
-
SOMI25KMSocial Services, part-time studies
- Course
- SO00FA52
Realization has 9 reservations. Total duration of reservations is 25 h 15 min.
| Time | Topic | Location |
|---|---|---|
|
Mon 12.01.2026 time 08:00 - 08:45 (0 h 45 min) |
Opintojakson info, pakollinen osallistuminen: Ohjaus sosionomin työnä SO00FA52-3005 |
Etäopetus lukujärjestyksen mukaan
|
|
Mon 12.01.2026 time 09:00 - 12:00 (3 h 0 min) |
Ohjaus sosionomin työnä SO00FA52-3005 |
Etäopetus lukujärjestyksen mukaan
|
|
Tue 13.01.2026 time 13:00 - 16:15 (3 h 15 min) |
Ohjaus sosionomin työnä SO00FA52-3005 |
Etäopetus lukujärjestyksen mukaan
|
|
Wed 14.01.2026 time 12:15 - 15:15 (3 h 0 min) |
Ohjaus sosionomin työnä SO00FA52-3005 |
Etäopetus lukujärjestyksen mukaan
|
|
Mon 16.02.2026 time 08:00 - 12:15 (4 h 15 min) |
Ohjaus sosionomin työnä SO00FA52-3005 |
D128
Teorialuokka
|
|
Mon 16.02.2026 time 13:00 - 16:00 (3 h 0 min) |
Ohjaus sosionomin työnä SO00FA52-3005 |
D128
Teorialuokka
|
|
Tue 10.03.2026 time 08:00 - 10:30 (2 h 30 min) |
Ohjaus sosionomin työnä SO00FA52-3005 |
Etäopetus lukujärjestyksen mukaan
|
|
Tue 07.04.2026 time 08:00 - 11:45 (3 h 45 min) |
Ohjaus sosionomin työnä SO00FA52-3005 |
D127
Teorialuokka
|
|
Wed 08.04.2026 time 08:00 - 09:45 (1 h 45 min) |
Ohjaus sosionomin työnä SO00FA52-3005 |
D127
Teorialuokka
|
Changes to reservations may be possible.
Evaluation
Students can
a. use professional vocabulary systematically.
b. look for information in the key information sources of the field.
c. identify interrelated tasks.
e. use the key models, methods, software and techniques of the professional field.
g. justify their actions according to the ethical principles of the professional field.