Basics of BIM (5cr)
Code: TT00ER31-3002
General information
- Enrollment
- 10.11.2025 - 21.11.2025
- Registration for introductions has not started yet.
- Timing
- 05.01.2026 - 31.05.2026
- The implementation has not yet started.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Department of Electrical Engineering, Building Services and Bioproduct Technology
- Campus
- Mikkeli Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 45
- Degree programmes
- Degree Programme in Building Services Engineering
- Teachers
- Mika Kuusela
- Teacher in charge
- Mika Kuusela
- Groups
-
TTMI23KMBuilding Services Engineering, part-time studies
- Course
- TT00ER31
Realization has 8 reservations. Total duration of reservations is 33 h 30 min.
| Time | Topic | Location |
|---|---|---|
|
Sat 24.01.2026 time 12:45 - 17:00 (4 h 15 min) |
Tietomallinnuksen perusteet TT00ER31-3002 |
Etäopetus lukujärjestyksen mukaan
|
|
Fri 06.02.2026 time 08:00 - 12:15 (4 h 15 min) |
Tietomallinnuksen perusteet TT00ER31-3002 |
Etäopetus lukujärjestyksen mukaan
|
|
Fri 13.02.2026 time 12:45 - 17:00 (4 h 15 min) |
Tietomallinnuksen perusteet TT00ER31-3002 |
Etäopetus lukujärjestyksen mukaan
|
|
Sat 14.02.2026 time 08:00 - 12:15 (4 h 15 min) |
Tietomallinnuksen perusteet TT00ER31-3002 |
Etäopetus lukujärjestyksen mukaan
|
|
Fri 13.03.2026 time 12:45 - 17:00 (4 h 15 min) |
Tietomallinnuksen perusteet TT00ER31-3002 |
Etäopetus lukujärjestyksen mukaan
|
|
Thu 09.04.2026 time 16:30 - 20:30 (4 h 0 min) |
Tietomallinnuksen perusteet TT00ER31-3002 |
Etäopetus lukujärjestyksen mukaan
|
|
Sat 11.04.2026 time 12:45 - 17:00 (4 h 15 min) |
Tietomallinnuksen perusteet TT00ER31-3002 |
Etäopetus lukujärjestyksen mukaan
|
|
Thu 07.05.2026 time 16:30 - 20:30 (4 h 0 min) |
Tietomallinnuksen perusteet TT00ER31-3002 |
Etäopetus lukujärjestyksen mukaan
|
Changes to reservations may be possible.
Evaluation
Students can
a. use professional vocabulary and concepts in an expert way in different situations.
e. choose appropriate models, methods, software, and techniques according to the purpose and justify these choices.
g. apply critically the ethical principles of the professional field in different situations.