Use of Simulation in Development of Emergency Care Competence (5 cr)
Code: EH00CU64-3003
General information
- Enrollment
- 15.08.2019 - 30.08.2019
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.08.2019 - 21.12.2019
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Department of Health Care and Emergency Care
- Campus
- Kotka Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Master's Degree Programme in Development and Management of Emergency Care
- Teachers
- Hannu Salonen
- Ensihoito Virtuaali
- Groups
-
EHKT19SYDevelopment and Management of Emergency Medical Services, master studies
- Course
- EH00CU64
Objective
You will be able to:
apply simulation in evaluation and development of professional skills
benefit from simulation learning when developing your professional skills
Content
How to use simulation in skills assessment?
How to create and execute a simulated learning case?
How to develop your leadership competency through simulation?
Evaluation
You should be able:
d. to find, study, produce and evaluate critically multidisciplinary data in your field of expertise
e. to independently maintain and develop functions
d. to take responsibility of operations and develop them independently
Course material
Ilmoitetaan kurssin alussa
Study forms and methods
Työviikkopohjainen oppimisväylä:
Opiskelija suoritttaa kurssin opetussuunnitelman mukaisesti
Opintoja nopeuttava oppimisväylä:
Ei tarjolla
Työhön integroitu oppimisväylä:
Opiskelija anoo (AHOT) opintojakson osasuoritusta aiempaan koulutukseen tai työkokemukseen perustuen, jolloin opiskelijalla on esittää esim. jo käydystä simulaatio-ohjaajakoulutuksesta todistus.
Opiskelija suorittaa kurssiin liittyvät oppimistehtävät
RDI and work-related cooperation
Simulaatioharjoitteet
Student workload
135h
Assessment criteria, approved/failed
Arviointi hyväksytty H3-taso / hylätty (täydennettävä)
Further information
hannu.salonen@xamk.fi
Evaluation scale
Approved/Failed
Assessment methods and criteria
Opiskelijoiden oppimistehtävät arvioidaan hyväksytty/hylätty
Riitttävä aktiivisuus oppimiskeskusteluihin
100% osallistuminen oman ryhmän simulaatioharjoitteisiin
Assessment criteria, fail (0)
Opiskelija ei saavuta oppimistehtävän H3 tasoa (ks. arviointikriteerit)
Assessment criteria, good (3-4)
Opiskelijan tulee saavuttaa oppimistehtävästä vähintään taso 3
Sisältöjen pohdinta perustuu lähteisiin.
Tehtävä sisältää soveltavia esimerkkejä, mutta jossa varsinaista teoriaa soveltava osio puutteellinen.
Ulkoasu noudattaa annettuja ohjeita, tiedot löytyvät helposti. Kieliasu hyvää peruskieltä.
Sisältää vaaditun minimimäärän tieteellisiä lähteitä. Viitetiedot moitteettomat.
Rakenteessa pyritty johdonmukaisuuteen.
Teksti etenee loogisesti rakenteen mukaan.