Skip to main content

Digital marketing communications (5 cr)

Code: LT00CY41-3004

General information


Enrollment
15.08.2019 - 30.08.2019
Registration for the implementation has ended.
Timing
23.09.2019 - 15.12.2019
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
0 cr
Virtual portion
5 cr
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Liiketalouden koulutusyksikkö, Mikkeli (vanhennettu)
Campus
Ecampus
Teaching languages
Finnish
Seats
20 - 60
Degree programmes
Degree Programme in Business Management
Teachers
Marja-Leena Koskinen
Teacher in charge
Marja-Leena Koskinen
Groups
LTMI18SM
Business Management, part-time studies
Course
LT00CY41
No reservations found for realization LT00CY41-3004!

Objective

You are able to plan and use the means of digital marketing communications to different target groups taking into account the goals, content and assessment of communications.
You acquire the basic technical skills in computer graphics and layout.
You are able to take into consideration the ethical principles of marketing communications.

Content

What are integrated marketing communications and digital marketing communications?
How is digital media utilised in marketing communications?
How are computer graphics and layout programs utilised?
How are digital marketing communications monitored and measured?
What are the ethical principles of marketing communications?

Evaluation

c) You are able to identify interrelated tasks of marketing communications
e) You are able to use the main methods of digital marketing communications
g) You are able to justify your operations according to the ethical principles of marketing communications

Course material

Opiskelumateriaalit ovat verkossa.

Study forms and methods

Opintoja nopeuttava oppimisväylä:
Jos työskentelet asiantuntijana digitaalisen markkinointiviestinnän tehtävissä yrityksessä, organisaatiossa tai korkeakoulun tarjoamassa projektissa, voit suorittaa opintojakson tai moduulin työpaikallasi/projektissa joko kokonaan tai osittain.
Tällöin olet yhteydessä ennen opintojakson aloitusta opettajaan ja sovit työpaikallesi/projektille tehtävästä kehittämistehtävästä.
Oppiminen edellyttää, että työssäsi perehdyt opintojaksolla käsiteltäviin teemoihin ja hallitset ne sekä teoriassa että käytännössä.
Osoitat osaamisesi osaamisen näyttönä, jonka laajuus määräytyy opintojakson oppimistavoitteiden mukaan.

Työhön integroitu oppimisväylä:
Mikäli sinulla on digitaaliseen markkinointiviestintään liittyvää aikaisempaa vahvaa osaamista,
- voit hyväksilukea opintojakson vastaavalla digitaalisen markkinointiviestinnän työkokemuksella (osaamisen näyttö tarvitaan)
- tai vastaavilla opinnoilla joko kokonaan tai osittain (osaamisen näyttö tai todistus opinnoista). Osittaisessa hyväksilukemisessa suoritat itsenäisenä opiskeluna ne osa-alueet, joita ei ole hyväksiluettu.
Hyväksiluvuista sovitaan aina opettajan kanssa hyvissä ajoin ennen opintojakson alkamista.

Student workload

Työmäärä 5 op = noin 130 työtuntia

Further information

Opettaja Marja-Leena Koskinen, Marja-Leena.koskinen@xamk.fi@xamk.fi
Opintojakso alkaa 23.9.2019
Opettaja lähettää noin viikkoa ennen aloitusta Moodlen kurssialustan avaimen sähköpostilla osallistujille (Xamk-sähköposti).

Evaluation scale

1-5

Qualifications

Asiakaslähtöinen markkinointi 5 op
Customer oriented marketing
Asiakasymmärrys ja asiakaspalvelu 5 op

Go back to top of page