Digital marketing communications (5 cr)
Code: LT00CY41-3004
General information
- Enrollment
- 15.08.2019 - 30.08.2019
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 23.09.2019 - 15.12.2019
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Unit
- Liiketalouden koulutusyksikkö, Mikkeli (vanhennettu)
- Campus
- Ecampus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 60
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Management
- Teachers
- Marja-Leena Koskinen
- Teacher in charge
- Marja-Leena Koskinen
- Groups
-
LTMI18SMBusiness Management, part-time studies
- Course
- LT00CY41
Objective
You are able to plan and use the means of digital marketing communications to different target groups taking into account the goals, content and assessment of communications.
You acquire the basic technical skills in computer graphics and layout.
You are able to take into consideration the ethical principles of marketing communications.
Content
What are integrated marketing communications and digital marketing communications?
How is digital media utilised in marketing communications?
How are computer graphics and layout programs utilised?
How are digital marketing communications monitored and measured?
What are the ethical principles of marketing communications?
Evaluation
c) You are able to identify interrelated tasks of marketing communications
e) You are able to use the main methods of digital marketing communications
g) You are able to justify your operations according to the ethical principles of marketing communications
Course material
Opiskelumateriaalit ovat verkossa.
Study forms and methods
Opintoja nopeuttava oppimisväylä:
Jos työskentelet asiantuntijana digitaalisen markkinointiviestinnän tehtävissä yrityksessä, organisaatiossa tai korkeakoulun tarjoamassa projektissa, voit suorittaa opintojakson tai moduulin työpaikallasi/projektissa joko kokonaan tai osittain.
Tällöin olet yhteydessä ennen opintojakson aloitusta opettajaan ja sovit työpaikallesi/projektille tehtävästä kehittämistehtävästä.
Oppiminen edellyttää, että työssäsi perehdyt opintojaksolla käsiteltäviin teemoihin ja hallitset ne sekä teoriassa että käytännössä.
Osoitat osaamisesi osaamisen näyttönä, jonka laajuus määräytyy opintojakson oppimistavoitteiden mukaan.
Työhön integroitu oppimisväylä:
Mikäli sinulla on digitaaliseen markkinointiviestintään liittyvää aikaisempaa vahvaa osaamista,
- voit hyväksilukea opintojakson vastaavalla digitaalisen markkinointiviestinnän työkokemuksella (osaamisen näyttö tarvitaan)
- tai vastaavilla opinnoilla joko kokonaan tai osittain (osaamisen näyttö tai todistus opinnoista). Osittaisessa hyväksilukemisessa suoritat itsenäisenä opiskeluna ne osa-alueet, joita ei ole hyväksiluettu.
Hyväksiluvuista sovitaan aina opettajan kanssa hyvissä ajoin ennen opintojakson alkamista.
Student workload
Työmäärä 5 op = noin 130 työtuntia
Further information
Opettaja Marja-Leena Koskinen, Marja-Leena.koskinen@xamk.fi@xamk.fi
Opintojakso alkaa 23.9.2019
Opettaja lähettää noin viikkoa ennen aloitusta Moodlen kurssialustan avaimen sähköpostilla osallistujille (Xamk-sähköposti).
Evaluation scale
1-5
Qualifications
Asiakaslähtöinen markkinointi 5 op
Customer oriented marketing
Asiakasymmärrys ja asiakaspalvelu 5 op