Skip to main content

Event promoterLaajuus (5 cr)

Code: KY00BH71

Credits

5 op

Objective

Osaat käytännössä hyödyntää tapahtumamarkkinoinnin keinoja markkinoinnissa. Osaat käytännössä toteuttaa markkinointipisteen erilaisiin tapahtumiin ja messuille. Osaat esiintyä ja markkinoida asiaan kuuluvalla tavalla eri tapahtumissa ja eri kohderyhmille. Osaat tuottaa markkinoinnillista sisältöä koulun www-sivuille ja sosiaalisen median kanaviin. Osaat kertoa omasta koulustasi ja koulutuksestasi lyhyesti myös englanniksi.

Content

Miten tapahtumia voi hyödyntää markkinoinnillisesti? Millainen on toimiva markkinointipiste messuilla ja erilaisissa muissa tapahtumissa? Miten toiminnallisuutta voidaan hyödyntää tapahtumamarkkinoinnissa? Miten hyödyntää www-sivuja ja sosiaalista mediaa vertaismarkkinoinnin välineenä? Millainen on hyvä presentaatio/esitys? Miten työskennellä tuloksellisesti messuilla ja tapahtumissa? Miten esitellä oma koulu ja koulutus lyhyesti englanniksi?

Assessment criteria, good (3)

c. hahmottaa tehtäväkokonaisuuksia d. toimia asiakkaiden, käyttäjien, kohderyhmien kanssa f. toimia tiimin jäsenenä tavoitteellisesti

Enrollment

08.04.2024 - 21.04.2024

Timing

01.08.2024 - 31.07.2025

Number of ECTS credits allocated

5 op

Mode of delivery

Contact teaching

Unit

Yhteisten opintojen koulutusyksikkö

Campus

Kotka Campus

Teaching languages
  • Finnish
Seats

20 - 100

Teachers
  • Aki Ilmanen
  • Tiina Luukkainen
  • Helena Hämäläinen
Teacher in charge

Aki Ilmanen

Groups
  • VV2024-2025
    Optional studies 2024-2025

Objective

Osaat käytännössä hyödyntää tapahtumamarkkinoinnin keinoja markkinoinnissa. Osaat käytännössä toteuttaa markkinointipisteen erilaisiin tapahtumiin ja messuille. Osaat esiintyä ja markkinoida asiaan kuuluvalla tavalla eri tapahtumissa ja eri kohderyhmille. Osaat tuottaa markkinoinnillista sisältöä koulun www-sivuille ja sosiaalisen median kanaviin. Osaat kertoa omasta koulustasi ja koulutuksestasi lyhyesti myös englanniksi.

Content

Miten tapahtumia voi hyödyntää markkinoinnillisesti? Millainen on toimiva markkinointipiste messuilla ja erilaisissa muissa tapahtumissa? Miten toiminnallisuutta voidaan hyödyntää tapahtumamarkkinoinnissa? Miten hyödyntää www-sivuja ja sosiaalista mediaa vertaismarkkinoinnin välineenä? Millainen on hyvä presentaatio/esitys? Miten työskennellä tuloksellisesti messuilla ja tapahtumissa? Miten esitellä oma koulu ja koulutus lyhyesti englanniksi?

Assessment criteria, good (3)

c. hahmottaa tehtäväkokonaisuuksia d. toimia asiakkaiden, käyttäjien, kohderyhmien kanssa f. toimia tiimin jäsenenä tavoitteellisesti

Enrollment

21.08.2023 - 01.09.2023

Timing

12.09.2023 - 31.07.2024

Number of ECTS credits allocated

5 op

Mode of delivery

Contact teaching

Unit

Yhteisten opintojen koulutusyksikkö

Campus

Kotka Campus

Teaching languages
  • Finnish
Seats

20 - 100

Teachers
  • Aki Ilmanen
  • Tiina Luukkainen
  • Helena Hämäläinen
Teacher in charge

Tiina Luukkainen

Groups
  • VV2023-2024
    Optional studies 2023-2024

Objective

Osaat käytännössä hyödyntää tapahtumamarkkinoinnin keinoja markkinoinnissa. Osaat käytännössä toteuttaa markkinointipisteen erilaisiin tapahtumiin ja messuille. Osaat esiintyä ja markkinoida asiaan kuuluvalla tavalla eri tapahtumissa ja eri kohderyhmille. Osaat tuottaa markkinoinnillista sisältöä koulun www-sivuille ja sosiaalisen median kanaviin. Osaat kertoa omasta koulustasi ja koulutuksestasi lyhyesti myös englanniksi.

Content

Miten tapahtumia voi hyödyntää markkinoinnillisesti? Millainen on toimiva markkinointipiste messuilla ja erilaisissa muissa tapahtumissa? Miten toiminnallisuutta voidaan hyödyntää tapahtumamarkkinoinnissa? Miten hyödyntää www-sivuja ja sosiaalista mediaa vertaismarkkinoinnin välineenä? Millainen on hyvä presentaatio/esitys? Miten työskennellä tuloksellisesti messuilla ja tapahtumissa? Miten esitellä oma koulu ja koulutus lyhyesti englanniksi?

Assessment criteria, good (3)

c. hahmottaa tehtäväkokonaisuuksia d. toimia asiakkaiden, käyttäjien, kohderyhmien kanssa f. toimia tiimin jäsenenä tavoitteellisesti

Enrollment

15.08.2022 - 26.08.2022

Timing

29.08.2022 - 31.07.2023

Number of ECTS credits allocated

5 op

Mode of delivery

Contact teaching

Unit

Yhteisten opintojen koulutusyksikkö

Campus

Kotka Campus

Teaching languages
  • Finnish
Seats

0 - 100

Teachers
  • Aki Ilmanen
  • Tiina Luukkainen
  • Helena Hämäläinen
Teacher in charge

Tiina Luukkainen

Groups
  • VV2022-2023
    Optional studies 2022-2023

Objective

Osaat käytännössä hyödyntää tapahtumamarkkinoinnin keinoja markkinoinnissa. Osaat käytännössä toteuttaa markkinointipisteen erilaisiin tapahtumiin ja messuille. Osaat esiintyä ja markkinoida asiaan kuuluvalla tavalla eri tapahtumissa ja eri kohderyhmille. Osaat tuottaa markkinoinnillista sisältöä koulun www-sivuille ja sosiaalisen median kanaviin. Osaat kertoa omasta koulustasi ja koulutuksestasi lyhyesti myös englanniksi.

Content

Miten tapahtumia voi hyödyntää markkinoinnillisesti? Millainen on toimiva markkinointipiste messuilla ja erilaisissa muissa tapahtumissa? Miten toiminnallisuutta voidaan hyödyntää tapahtumamarkkinoinnissa? Miten hyödyntää www-sivuja ja sosiaalista mediaa vertaismarkkinoinnin välineenä? Millainen on hyvä presentaatio/esitys? Miten työskennellä tuloksellisesti messuilla ja tapahtumissa? Miten esitellä oma koulu ja koulutus lyhyesti englanniksi?

Assessment criteria, good (3)

c. hahmottaa tehtäväkokonaisuuksia d. toimia asiakkaiden, käyttäjien, kohderyhmien kanssa f. toimia tiimin jäsenenä tavoitteellisesti

Enrollment

25.08.2021 - 31.08.2021

Timing

01.09.2021 - 31.07.2022

Number of ECTS credits allocated

5 op

Mode of delivery

Contact teaching

Unit

Yhteisten opintojen koulutusyksikkö

Campus

Kotka Campus

Teaching languages
  • Finnish
Seats

0 - 100

Teachers
  • Aki Ilmanen
  • Tiina Luukkainen
  • Helena Hämäläinen
  • Viveka Tiitola
  • Miia Karttunen
Teacher in charge

Tiina Luukkainen

Groups
  • VV2021-2022
    Optional studies 2021-2022

Objective

Osaat käytännössä hyödyntää tapahtumamarkkinoinnin keinoja markkinoinnissa. Osaat käytännössä toteuttaa markkinointipisteen erilaisiin tapahtumiin ja messuille. Osaat esiintyä ja markkinoida asiaan kuuluvalla tavalla eri tapahtumissa ja eri kohderyhmille. Osaat tuottaa markkinoinnillista sisältöä koulun www-sivuille ja sosiaalisen median kanaviin. Osaat kertoa omasta koulustasi ja koulutuksestasi lyhyesti myös englanniksi.

Content

Miten tapahtumia voi hyödyntää markkinoinnillisesti? Millainen on toimiva markkinointipiste messuilla ja erilaisissa muissa tapahtumissa? Miten toiminnallisuutta voidaan hyödyntää tapahtumamarkkinoinnissa? Miten hyödyntää www-sivuja ja sosiaalista mediaa vertaismarkkinoinnin välineenä? Millainen on hyvä presentaatio/esitys? Miten työskennellä tuloksellisesti messuilla ja tapahtumissa? Miten esitellä oma koulu ja koulutus lyhyesti englanniksi?

Assessment criteria, good (3)

c. hahmottaa tehtäväkokonaisuuksia d. toimia asiakkaiden, käyttäjien, kohderyhmien kanssa f. toimia tiimin jäsenenä tavoitteellisesti