Selling and content marketing of wellbeing servicesLaajuus (5 cr)
Code: AV00EJ51
Credits
5 op
Teaching language
- Finnish
Objective
Osaat hankkia myyntityötä tukevaa asiakas-, tuote- ja kilpailijatietoa.
Osaat kuvata yrityksen myyntiprosessin kokonaisuuden.
Osaat hyödyntää monikanavaista sisältömarkkinointia myynnin tukena.
Content
Mikä on myynnin rooli ja merkitys osana palvelujen markkinointia?
Millainen on palveluyrityksen myyntiprosessi prospektoinnista asiakassuhteen ylläpitoon?
Miten myynti kuluttajille, yrityksille ja muille organisaatioille eroaa toisistaan?
Miten myyntityötä tuetaan sisältömarkkinoinnin keinoin?
Mitkä ovat sisältömarkkinoinnin perusteet ja millainen on sisällön hallinnan prosessi?
Timing
21.01.2025 - 31.07.2025
Number of ECTS credits allocated
5 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
Open UAS and Continuing education
Campus
Mikkeli Campus
Teaching languages
- Finnish
Degree programmes
- Degree Programme in Business Management
Teachers
- Tiina Savia
Teacher in charge
Tiina Savia
Objective
Osaat hankkia myyntityötä tukevaa asiakas-, tuote- ja kilpailijatietoa.
Osaat kuvata yrityksen myyntiprosessin kokonaisuuden.
Osaat hyödyntää monikanavaista sisältömarkkinointia myynnin tukena.
Content
Mikä on myynnin rooli ja merkitys osana palvelujen markkinointia?
Millainen on palveluyrityksen myyntiprosessi prospektoinnista asiakassuhteen ylläpitoon?
Miten myynti kuluttajille, yrityksille ja muille organisaatioille eroaa toisistaan?
Miten myyntityötä tuetaan sisältömarkkinoinnin keinoin?
Mitkä ovat sisältömarkkinoinnin perusteet ja millainen on sisällön hallinnan prosessi?
Opiskelumateriaali
• Palvelujen johtaminen ja markkinointi (e-kirja) Grönroos, Christian
• Viesti perille: tuloksellista markkinointiviestintää ja sisällöntuotantoa (e-kirja) Rämö, Satu, 2019
• Kaikki muut opiskelualustalle linkitetyt opiskelumateriaalit
Yksilölliset oppimisväylät
Opintojakso toteutetaan verkko-opintoina Learn-verkko-oppimisalustalla.
Opintojaksolla voi edetä omaan tahtiin.
Itsenäistä työskentelyä, ei ryhmätöitä.
Opintojaksoon ei sisälly aikaan sidottuja ryhmäkeskusteluja tai verkkoluentoja.
Opintojaksolla on kolme aihealuetta, joihin jokaiseen liittyy verkkotentti.
1. Hyvinvointipalvelujen johtaminen
2. Hyvinvointipalvelujen myynti ja markkinointi
3. Sisältömarkkinoinnin hyödyntäminen
Tentit ilmoitetaan opintojakson verkko-oppimisympäristössä Learnissa.
Tentit ja muut määräajat
133h itsenäistä verkkotyöskentelyä
Further information
Tämä on Xamkin Pulsen tarjontaan sisältyvä opintojakso.
Xamkin tutkinto-opiskelijat eivät voi ilmoittautua tälle toteutukselle.
Evaluation scale
1-5
Assessment methods and criteria
a) osaat käyttää johdonmukaisesti myynnin ja sisältömarkkinoinnin ammattikäsitteitä
b) osaat etsiä tietoa alan keskeisistä tietolähteistä.
c) osaat käyttää keskeisiä myyntiin ja sisältömarkkinointiin liittyviä malleja ja menettelytapoja
Arviointi tenttien perusteella.
Timing
01.08.2024 - 31.12.2024
Number of ECTS credits allocated
5 op
Virtual portion
5 op
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Open UAS and Continuing education
Campus
Ecampus
Teaching languages
- Finnish
Seats
0 - 100
Degree programmes
- Open University of Applied Sciences
Teachers
- Pia Jääskeläinen
Teacher in charge
Pia Jääskeläinen
Objective
Osaat hankkia myyntityötä tukevaa asiakas-, tuote- ja kilpailijatietoa.
Osaat kuvata yrityksen myyntiprosessin kokonaisuuden.
Osaat hyödyntää monikanavaista sisältömarkkinointia myynnin tukena.
Content
Mikä on myynnin rooli ja merkitys osana palvelujen markkinointia?
Millainen on palveluyrityksen myyntiprosessi prospektoinnista asiakassuhteen ylläpitoon?
Miten myynti kuluttajille, yrityksille ja muille organisaatioille eroaa toisistaan?
Miten myyntityötä tuetaan sisältömarkkinoinnin keinoin?
Mitkä ovat sisältömarkkinoinnin perusteet ja millainen on sisällön hallinnan prosessi?
Opiskelumateriaali
• Palvelujen johtaminen ja markkinointi (e-kirja) Grönroos, Christian
• Viesti perille: tuloksellista markkinointiviestintää ja sisällöntuotantoa (e-kirja) Rämö, Satu, 2019
• Kaikki muut opiskelualustalle linkitetyt opiskelumateriaalit
Yksilölliset oppimisväylät
Itsenäistä opiskelua, ei ryhmätöitä.
Opiskelijan työmäärä
133h itsenäistä verkkotyöskentelyä
Further information
Tämä on Xamkin Pulsen tarjontaan sisältyvä opintojakso.
Xamkin tutkinto-opiskelijat eivät voi ilmoittautua tälle opintojaksoille.
Evaluation scale
1-5
Enrollment
31.12.2022
Timing
15.01.2024 - 31.07.2024
Number of ECTS credits allocated
5 op
Virtual portion
5 op
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Open UAS and Continuing education
Campus
Ecampus
Teaching languages
- Finnish
Seats
1 - 200
Degree programmes
- Open University of Applied Sciences
Teachers
- Pia Jääskeläinen
Teacher in charge
Pia Jääskeläinen
Objective
Osaat hankkia myyntityötä tukevaa asiakas-, tuote- ja kilpailijatietoa.
Osaat kuvata yrityksen myyntiprosessin kokonaisuuden.
Osaat hyödyntää monikanavaista sisältömarkkinointia myynnin tukena.
Content
Mikä on myynnin rooli ja merkitys osana palvelujen markkinointia?
Millainen on palveluyrityksen myyntiprosessi prospektoinnista asiakassuhteen ylläpitoon?
Miten myynti kuluttajille, yrityksille ja muille organisaatioille eroaa toisistaan?
Miten myyntityötä tuetaan sisältömarkkinoinnin keinoin?
Mitkä ovat sisältömarkkinoinnin perusteet ja millainen on sisällön hallinnan prosessi?
Opiskelumateriaali
• Palvelujen johtaminen ja markkinointi (e-kirja) Grönroos, Christian
• Viesti perille: tuloksellista markkinointiviestintää ja sisällöntuotantoa (e-kirja) Rämö, Satu, 2019
• Kaikki muut opiskelualustalle linkitetyt opiskelumateriaalit
Yksilölliset oppimisväylät
Itsenäistä opiskelua, ei ryhmätöitä.
Opiskelijan työmäärä
133h itsenäistä verkkotyöskentelyä
Further information
Tämä on Xamkin Pulsen tarjontaan sisältyvä opintojakso.
Xamkin tutkinto-opiskelijat eivät voi ilmoittautua tälle opintojaksoille.
Evaluation scale
1-5
Timing
01.08.2023 - 31.12.2023
Number of ECTS credits allocated
5 op
Virtual portion
5 op
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Open UAS and Continuing education
Campus
Ecampus
Teaching languages
- Finnish
Degree programmes
- Open University of Applied Sciences
Teachers
- Juha Häkkinen
Teacher in charge
Juha Häkkinen
Objective
Osaat hankkia myyntityötä tukevaa asiakas-, tuote- ja kilpailijatietoa.
Osaat kuvata yrityksen myyntiprosessin kokonaisuuden.
Osaat hyödyntää monikanavaista sisältömarkkinointia myynnin tukena.
Content
Mikä on myynnin rooli ja merkitys osana palvelujen markkinointia?
Millainen on palveluyrityksen myyntiprosessi prospektoinnista asiakassuhteen ylläpitoon?
Miten myynti kuluttajille, yrityksille ja muille organisaatioille eroaa toisistaan?
Miten myyntityötä tuetaan sisältömarkkinoinnin keinoin?
Mitkä ovat sisältömarkkinoinnin perusteet ja millainen on sisällön hallinnan prosessi?
Opiskelumateriaali
• Palvelujen johtaminen ja markkinointi (e-kirja) Grönroos, Christian
• Viesti perille: tuloksellista markkinointiviestintää ja sisällöntuotantoa (e-kirja) Rämö, Satu, 2019
• Kaikki muut opiskelualustalle linkitetyt opiskelumateriaalit
Yksilölliset oppimisväylät
Opintojaksolla voi edetä omaan tahtiin.
Itsenäistä työskentelyä, ei ryhmätöitä.
Opintojaksoon ei sisälly aikaan sidottuja ryhmäkeskusteluja tai verkkoluentoja.
Opintojaksolla on kolme aihealuetta, joihin jokaiseen liittyy verkkotentti.
1. Hyvinvointipalvelujen johtaminen
2. Hyvinvointipalvelujen myynti ja markkinointi
3. Sisältömarkkinoinnin hyödyntäminen
TKI ja työelämäyhteistyö
Opintojakso ei sisällä erillistä TKI-osuutta tai erityistä työelämäyhteistyön osuutta.
Tentit ja muut määräajat
Ilmoitetaan opintojakson Learn-sivuilla.
Kansainvälinen yhteistyö
Opintojaksoon ei sisälly erillistä kansainvälistä yhteistyötä.
Further information
Tämä on Xamk Pulsen tarjontaan sisältyvä opintojakso.
Xamkin tutkinto-opiskelijat eivät voi ilmoittautua tälle opintojaksoille.
Evaluation scale
1-5
Assessment methods and criteria
Arviointi tenttien perusteella.
Enrollment
31.12.2022
Timing
16.01.2023 - 31.07.2023
Number of ECTS credits allocated
5 op
Virtual portion
5 op
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Open UAS and Continuing education
Campus
Ecampus
Teaching languages
- Finnish
Seats
1 - 200
Degree programmes
- Open University of Applied Sciences
Teachers
- Pia Jääskeläinen
Teacher in charge
Pia Jääskeläinen
Objective
Osaat hankkia myyntityötä tukevaa asiakas-, tuote- ja kilpailijatietoa.
Osaat kuvata yrityksen myyntiprosessin kokonaisuuden.
Osaat hyödyntää monikanavaista sisältömarkkinointia myynnin tukena.
Content
Mikä on myynnin rooli ja merkitys osana palvelujen markkinointia?
Millainen on palveluyrityksen myyntiprosessi prospektoinnista asiakassuhteen ylläpitoon?
Miten myynti kuluttajille, yrityksille ja muille organisaatioille eroaa toisistaan?
Miten myyntityötä tuetaan sisältömarkkinoinnin keinoin?
Mitkä ovat sisältömarkkinoinnin perusteet ja millainen on sisällön hallinnan prosessi?
Opiskelumateriaali
• Palvelujen johtaminen ja markkinointi (e-kirja) Grönroos, Christian
• Viesti perille: tuloksellista markkinointiviestintää ja sisällöntuotantoa (e-kirja) Rämö, Satu, 2019
• Kaikki muut opiskelualustalle linkitetyt opiskelumateriaalit
Opiskelijan työmäärä
133h itsenäistä verkkotyöskentelyä
Further information
Tämä on Xamkin Pulsen tarjontaan sisältyvä opintojakso.
Xamkin tutkinto-opiskelijat eivät voi ilmoittautua tälle opintojaksoille.
Evaluation scale
1-5