Selling and content marketing of wellbeing services (5 cr)
Code: AV00EJ51-3010
General information
Timing
21.01.2025 - 31.07.2025
Number of ECTS credits allocated
5 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
Open UAS and Continuing education
Campus
Mikkeli Campus
Teaching languages
- Finnish
Degree programmes
- Degree Programme in Business Management
Teachers
- Tiina Savia
Teacher in charge
Tiina Savia
Objective
Osaat hankkia myyntityötä tukevaa asiakas-, tuote- ja kilpailijatietoa.
Osaat kuvata yrityksen myyntiprosessin kokonaisuuden.
Osaat hyödyntää monikanavaista sisältömarkkinointia myynnin tukena.
Content
Mikä on myynnin rooli ja merkitys osana palvelujen markkinointia?
Millainen on palveluyrityksen myyntiprosessi prospektoinnista asiakassuhteen ylläpitoon?
Miten myynti kuluttajille, yrityksille ja muille organisaatioille eroaa toisistaan?
Miten myyntityötä tuetaan sisältömarkkinoinnin keinoin?
Mitkä ovat sisältömarkkinoinnin perusteet ja millainen on sisällön hallinnan prosessi?
Opiskelumateriaali
• Palvelujen johtaminen ja markkinointi (e-kirja) Grönroos, Christian
• Viesti perille: tuloksellista markkinointiviestintää ja sisällöntuotantoa (e-kirja) Rämö, Satu, 2019
• Kaikki muut opiskelualustalle linkitetyt opiskelumateriaalit
Yksilölliset oppimisväylät
Opintojakso toteutetaan verkko-opintoina Learn-verkko-oppimisalustalla.
Opintojaksolla voi edetä omaan tahtiin.
Itsenäistä työskentelyä, ei ryhmätöitä.
Opintojaksoon ei sisälly aikaan sidottuja ryhmäkeskusteluja tai verkkoluentoja.
Opintojaksolla on kolme aihealuetta, joihin jokaiseen liittyy verkkotentti.
1. Hyvinvointipalvelujen johtaminen
2. Hyvinvointipalvelujen myynti ja markkinointi
3. Sisältömarkkinoinnin hyödyntäminen
Tentit ilmoitetaan opintojakson verkko-oppimisympäristössä Learnissa.
Tentit ja muut määräajat
133h itsenäistä verkkotyöskentelyä
Further information
Tämä on Xamkin Pulsen tarjontaan sisältyvä opintojakso.
Xamkin tutkinto-opiskelijat eivät voi ilmoittautua tälle toteutukselle.
Evaluation scale
1-5
Assessment methods and criteria
a) osaat käyttää johdonmukaisesti myynnin ja sisältömarkkinoinnin ammattikäsitteitä
b) osaat etsiä tietoa alan keskeisistä tietolähteistä.
c) osaat käyttää keskeisiä myyntiin ja sisältömarkkinointiin liittyviä malleja ja menettelytapoja
Arviointi tenttien perusteella.