Skip to main content

Unreal Enginen animaatioeditorin käyttöLaajuus (3 cr)

Course unit code: AV00EA21

General information


Credits
3 cr

Objective

Opiskelija tuntee Unreal Enginen animointiin liittyvät työkalut. Opiskelija osaa hyödyntää pelimoottoriin tuotuja animaatioita ja yhdistää niitä toimiviksi kokonaisuuksiksi hyödyntämällä niin animaatioeditoria kuin ohjelmointia.

Content

Käydään läpi, mitkä ovat animaatioeditorin oleellisimmat valikot ja mitä ne pitävät sisällään. Opitaan, kuinka Unreal Engineen tuotua luurankomallia (Skeletal Mesh) voidaan muokata ja kuinka animaatioita voidaan ohjata ohjelmointia hyödyntämällä.

Evaluation

Arvioidaan lopputehtävän koodi ja animaatioiden toimivuus.

Qualifications

Unreal Engine -Blueprint-ohjelmoinnin perusteet

Assessment criteria, approved/failed

Arvioidaan lopputehtävän koodi ja animaatioiden toimivuus.

Further information

Opiskelumateriaali
Kurssin oma materiaali sekä kurssin Youtube-kanava. Lisäksi Epic Gamesin oma dokumentaatio.

Go back to top of page