Siirry suoraan sisältöön

Unreal Enginen animaatioeditorin käyttöLaajuus (3 op)

Opintojakson tunnus: AV00EA21

Opintojakson perustiedot


Laajuus
3 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija tuntee Unreal Enginen animointiin liittyvät työkalut. Opiskelija osaa hyödyntää pelimoottoriin tuotuja animaatioita ja yhdistää niitä toimiviksi kokonaisuuksiksi hyödyntämällä niin animaatioeditoria kuin ohjelmointia.

Sisältö

Käydään läpi, mitkä ovat animaatioeditorin oleellisimmat valikot ja mitä ne pitävät sisällään. Opitaan, kuinka Unreal Engineen tuotua luurankomallia (Skeletal Mesh) voidaan muokata ja kuinka animaatioita voidaan ohjata ohjelmointia hyödyntämällä.

Arviointi

Arvioidaan lopputehtävän koodi ja animaatioiden toimivuus.

Edeltävä osaaminen

Unreal Engine -Blueprint-ohjelmoinnin perusteet

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Arvioidaan lopputehtävän koodi ja animaatioiden toimivuus.

Lisätiedot

Opiskelumateriaali
Kurssin oma materiaali sekä kurssin Youtube-kanava. Lisäksi Epic Gamesin oma dokumentaatio.

Siirry alkuun