Unreal Enginen animaatioeditorin käyttöLaajuus (3 op)
Opintojakson tunnus: AV00EA21
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 3 op
Osaamistavoitteet
Opiskelija tuntee Unreal Enginen animointiin liittyvät työkalut. Opiskelija osaa hyödyntää pelimoottoriin tuotuja animaatioita ja yhdistää niitä toimiviksi kokonaisuuksiksi hyödyntämällä niin animaatioeditoria kuin ohjelmointia.
Sisältö
Käydään läpi, mitkä ovat animaatioeditorin oleellisimmat valikot ja mitä ne pitävät sisällään. Opitaan, kuinka Unreal Engineen tuotua luurankomallia (Skeletal Mesh) voidaan muokata ja kuinka animaatioita voidaan ohjata ohjelmointia hyödyntämällä.
Arviointi
Arvioidaan lopputehtävän koodi ja animaatioiden toimivuus.
Edeltävä osaaminen
Unreal Engine -Blueprint-ohjelmoinnin perusteet
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Arvioidaan lopputehtävän koodi ja animaatioiden toimivuus.
Lisätiedot
Opiskelumateriaali
Kurssin oma materiaali sekä kurssin Youtube-kanava. Lisäksi Epic Gamesin oma dokumentaatio.