Skip to main content

Customer experience management in digital business environment (5 cr)

Code: AV00DA75-3005

General information


Enrollment

20.02.2023 - 28.02.2023

Timing

01.10.2023 - 30.12.2023

Number of ECTS credits allocated

5 op

Virtual portion

5 op

RDI portion

1 op

Mode of delivery

Distance learning

Unit

Open UAS and Continuing education

Campus

Ecampus

Teaching languages

  • Finnish

Degree programmes

  • Avoin ammattikorkeakoulu, korkeakouludiplomi

Teachers

  • Susanna Heikkilä

Teacher in charge

Mari Maunula

Groups

  • AVKKDIPLJOHT23K
    Avoin AMK, Johtamisen ja esimiestyön kk-diplomi, 60 op

Objective

Opintojakson suoritettuaan opiskelija
-tietää, mitä asiakkuuden arvolla tarkoitetaan ja miten se muodostuu digitaalisissa ympäristöissä
-ymmärtää miten digitaalista asiakaskokemusta tutkitaan ja tulkitaan
-osaa kehittää asiakkuuksia digitaalisissa ympäristöissä

Content

-asiakkuuden arvo digitaalisissa ympäristöissä
-asiakaskokemuksen ymmärtäminen
-asiakasyhteisöjen johtaminen

Opiskelumateriaali

Learnin alustalla oleva materiaali ja alustalla ilmoitettu kirjallisuus.

Yksilölliset oppimisväylät

Opintojakson voi suorittaa nopeutetussa aikataulussa itsenäisesti.

Opiskelijan työmäärä

5 op / 135 h

Further information

Tämä opintojakso sisältyy Xamk Pulsen Johtamisen ja esimiestyön korkeakouludiplomi, 60 op -koulutuskokonaisuuteen.
Xamkin tutkinto-opiskelijat eivät voi ilmoittautua tälle opintojaksolle.

Evaluation scale

1-5

Further information

Opintojakson taso on YAMK, ylempi ammattikorkeakoulu.

Tämä on Xamkin avoimen AMK:n tarjontaan sisältyvä opintojakso.
Xamkin tutkinto-opiskelijat eivät voi ilmoittautua avoimen AMK:n opintojaksoille.