Customer experience management in digital business environment (5 cr)
Code: AV00DA75-3005
General information
Enrollment
20.02.2023 - 28.02.2023
Timing
01.10.2023 - 30.12.2023
Number of ECTS credits allocated
5 op
Virtual portion
5 op
RDI portion
1 op
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Open UAS and Continuing education
Campus
Ecampus
Teaching languages
- Finnish
Degree programmes
- Avoin ammattikorkeakoulu, korkeakouludiplomi
Teachers
- Susanna Heikkilä
Teacher in charge
Mari Maunula
Groups
-
AVKKDIPLJOHT23KAvoin AMK, Johtamisen ja esimiestyön kk-diplomi, 60 op
Objective
Opintojakson suoritettuaan opiskelija
-tietää, mitä asiakkuuden arvolla tarkoitetaan ja miten se muodostuu digitaalisissa ympäristöissä
-ymmärtää miten digitaalista asiakaskokemusta tutkitaan ja tulkitaan
-osaa kehittää asiakkuuksia digitaalisissa ympäristöissä
Content
-asiakkuuden arvo digitaalisissa ympäristöissä
-asiakaskokemuksen ymmärtäminen
-asiakasyhteisöjen johtaminen
Opiskelumateriaali
Learnin alustalla oleva materiaali ja alustalla ilmoitettu kirjallisuus.
Yksilölliset oppimisväylät
Opintojakson voi suorittaa nopeutetussa aikataulussa itsenäisesti.
Opiskelijan työmäärä
5 op / 135 h
Further information
Tämä opintojakso sisältyy Xamk Pulsen Johtamisen ja esimiestyön korkeakouludiplomi, 60 op -koulutuskokonaisuuteen.
Xamkin tutkinto-opiskelijat eivät voi ilmoittautua tälle opintojaksolle.
Evaluation scale
1-5
Further information
Opintojakson taso on YAMK, ylempi ammattikorkeakoulu.
Tämä on Xamkin avoimen AMK:n tarjontaan sisältyvä opintojakso.
Xamkin tutkinto-opiskelijat eivät voi ilmoittautua avoimen AMK:n opintojaksoille.