Asiakkuuksien johtaminen digiliiketoiminnassa (5 op)
Toteutuksen tunnus: AV00DA75-3005
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
20.02.2023 - 28.02.2023
Ajoitus
01.10.2023 - 30.12.2023
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
TKI-osuus
1 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Avoin AMK ja täydennyskoulutus
Toimipiste
E-kampus
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Avoin ammattikorkeakoulu, korkeakouludiplomi
Opettaja
- Susanna Heikkilä
Vastuuopettaja
Mari Maunula
Ryhmät
-
AVKKDIPLJOHT23KAvoin AMK, Johtamisen ja esimiestyön kk-diplomi, 60 op
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija
-tietää, mitä asiakkuuden arvolla tarkoitetaan ja miten se muodostuu digitaalisissa ympäristöissä
-ymmärtää miten digitaalista asiakaskokemusta tutkitaan ja tulkitaan
-osaa kehittää asiakkuuksia digitaalisissa ympäristöissä
Sisältö
-asiakkuuden arvo digitaalisissa ympäristöissä
-asiakaskokemuksen ymmärtäminen
-asiakasyhteisöjen johtaminen
Opiskelumateriaali
Learnin alustalla oleva materiaali ja alustalla ilmoitettu kirjallisuus.
Opiskelumuodot ja -menetelmät
Opintojakson voi suorittaa nopeutetussa aikataulussa itsenäisesti.
Opiskelijan työmäärä
5 op / 135 h
Lisätietoja opiskelijoille
Tämä opintojakso sisältyy Xamk Pulsen Johtamisen ja esimiestyön korkeakouludiplomi, 60 op -koulutuskokonaisuuteen.
Xamkin tutkinto-opiskelijat eivät voi ilmoittautua tälle opintojaksolle.
Arviointiasteikko
1-5
Lisätiedot
Opintojakson taso on YAMK, ylempi ammattikorkeakoulu.
Tämä on Xamkin avoimen AMK:n tarjontaan sisältyvä opintojakso.
Xamkin tutkinto-opiskelijat eivät voi ilmoittautua avoimen AMK:n opintojaksoille.