Leadership and management in digital service processes (5 cr)
Code: SP00EN42-3002
General information
Enrollment
08.04.2024 - 21.04.2024
Timing
02.09.2024 - 31.12.2024
Number of ECTS credits allocated
5 op
Virtual portion
4 op
RDI portion
1 op
Mode of delivery
20 % Contact teaching, 80 % Distance learning
Unit
Department of Social Services and Health Care
Campus
Savonlinna Campus
Teaching languages
- Finnish
Seats
20 - 40
Degree programmes
- Digitaaliset palvelu sosiaali- ja terveysalalla (ylempi amk)
Teachers
- Päivi Lifflander
- Maijaterttu Tiainen
Teacher in charge
Päivi Lifflander
Groups
-
DISA23SYDigital Services in Social and Health Care, master studies
- 06.09.2024 08:15 - 11:45, Digitaalisten palveluprosessien johtaminen SP00EN42-3002
- 03.10.2024 12:30 - 15:45, Digitaalisten palveluprosessien johtaminen SP00EN42-3002
- 12.11.2024 08:15 - 11:45, Digitaalisten palveluprosessien johtaminen SP00EN42-3002
- 02.12.2024 12:30 - 14:00, Digitaalisten palveluprosessien johtaminen SP00EN42-3002
- 03.12.2024 08:15 - 11:45, Digitaalisten palveluprosessien johtaminen SP00EN42-3002
Objective
You can design, assess and lead the operation of people and groups in the change processes of digital services.
You can assess and analyze customership components in the development and management of digital service processes.
You can utilize the tools of customership management in managing and developing digital service processes.
You can utilize various tools promoting productivity, quality and customer experience in the development and management of digital services processes.
Content
How can the theories relating to management of change be utilised in developing digital service processes?
What does the successful change process require and enable in the development and management of digital service processes?
How can the customerships and customer experience be assessed in developing digital service processes?
How is quality and productivity improved, maintained, evaluated and utilized in the service processes producing customer value?
How can the tools of the customership management be utilised in management of the digital service processes?
Opiskelumateriaali
Opiskelumateriaali ilmoitetaan Learn-alustalla.
Yksilölliset oppimisväylät
Työviikkopohjaisessa väylässä ilmoittautuessasi tälle opintojakson toteutukselle osallistut työjärjestyksen mukaiseen opetukseen ja ohjaukseen, jotka järjestetään kuukausittain vuorovaikutteisella Teams-etäyhteydellä. Lähiopetus 20 tuntia (Teams-yhteydellä kotikoneelta) sekä itsenäinen opiskelu 105 tuntia. Opiskelusi rytmittyy työjärjestyksen mukaisten ryhmätapaamisten ja itsenäisesti tehtävien verkko-oppimistehtävien ja verkkokeskustelujen mukaan.
Työhön integroidussa väylässä
Opintoja nopeuttavana vaihtoehtona
* ei ole käytössä
TKI ja työelämäyhteistyö
Opintojakson aikana asiantuntijoiden vierailu ja TKI-projektiin osallistuminen mahdollista.
Tentit ja muut määräajat
Ajastetut verkkotehtävät ovat Learn-alustalla. Niissä noudatetaan Xamkin tutkintosääntöä ja lähteiden merkinnässä Xamkin lähdemerkintäohjetta.
Kansainvälinen yhteistyö
Opintojaksolla ei ole kansainvälisen yhteistyön tavoitteita.
Opiskelijan työmäärä
Opiskelijan työmäärä on 135 tuntia. Voit vaikuttaa työmäärääsi aikatauluttamalla tehtävät.
Further information
Opintojakson opettajat Anna Makkonen ja Päivi Lifflander. Vastuuopettaja Päivi Lifflander, etunimi.sukunimi[et]xamk.fi
Evaluation scale
1-5
Assessment methods and criteria
YAMK-arvioinnin perusteet, taso 7.