Skip to main content

Special Knowledge II (5cr)

Code: 500701512-3002

General information


Enrollment
20.08.2018 - 07.09.2018
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.08.2018 - 31.12.2018
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
4 cr
Virtual portion
1 cr
RDI portion
5 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Department of Social Services and Promotion of Functional Ability
Campus
Kotka Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
20 - 40
Degree programmes
Degree Programme in Social Services
Teachers
Virve Remes
Auli Jungner
Teacher in charge
Auli Jungner
Course
500701512

Unfortunately, no reservations were found for the realization Special Knowledge II 500701512-3002. It's possible that the reservations have not yet been published or that the realization is intended to be completed independently.

Objective

After the course the student is able to: consider their skills and knowledge and create themselves a plan for developing special knowledge work on a project develop their work and knowledge describe and evaluate their special knowledge

Content

Essential contents: working on a project   The student's choice of one of the following contents:   Early education Multiculturalism / internationalism Multiprofessionality Preventive work The social sector development HOPS-path    

Course material

Opiskelija etsii omaa erityisosaamistaan syventävää lähdemateriaalia tarpeen mukaan.

Study forms and methods

Työviikkopohjainen oppimisväylä:
Postereiden esitystunnit on merkitty työjärjestykseen ja ovat pakollisia. Muu työskentely tapahtuu itsenäisesti projektin parissa.

Opintoja nopeuttava oppimisväylä:
Erityisosaamisen projektin voi yhdistää joko omaan työhön tai muuhun työelämän projektiin tai kehittämistehtävään.

Työhön integroitu oppimisväylä:
Aikaisemmin hankittu osaaminen voidaan lukea hyväksi erityisosaamiseen.

Student workload

Opiskelijan työmäärä 135 t koostuu jakson pakollisista työjärjestystunneista (4 t), projektityöskentelystä ja posterin sekä reflektioesseen laatimisesta.

Evaluation scale

1-5

Assessment criteria, good (3)

excellent (5), good (3–4), satisfactory (1–2), fail (0)

Assessment methods and criteria

Jakson arviointi perustuu reflektioesseestä saatuun arvosanaan.

Assessment criteria, fail (0)

• opiskelija ei ole toteuttanut projektia suunnitelman mukaisesti eikä aikataulussa
• projekti ei täytä kehittämisprojektin kriteerejä
• ei ole kuvannut omaa teoreettista eikä käytännön osaamistaan, vaan käyttää kuvauksessaan yleisiä osaamiskriteereitä
• ei ole perustellut kuvaustaan

Assessment criteria, satisfactory (1-2)

• opiskelija ei ole toteuttanut suunnitelmaa aikataulussa
• suunnitelmassa ei ole kaikkia suunniteltuja kohtia
• projekti on tavanomainen ja pienimuotoinen eikä sitä ole liitetty kehittämistyöhön
• on kuvannut joko teoreettista tai käytännön osaamistaan (kritiikittömästi) reflektoimatta sitä
• ei ole perustellut kuvaustaan ja arviointiaan
• kuvaus perustuu enemmän projektin kuin osaamisen kuvaukseen

Assessment criteria, good (3-4)

• opiskelija on toteuttanut suunnitelman, mutta ei ole onnistunut täysin, koska ei ole pystynyt huomioimaan kaikkia haasteellisia tilanteita
• projekti täyttää kehittämisprojektin kriteerit ja tuottaa uutta osaamista joko opiskelijalle tai työyhteisölle
• on kuvannut teoreettista ja käytännön osaamistaan ja on perustellut kuvaustaan
• ei reflektoi kuvaustaan kriittisesti, eikä löydä kehittämiskohteita
• keskittyy oman erityisosaamisensa kuvaamiseen

Assessment criteria, excellent (5)

• opiskelija on toteuttanut suunnitelman ja on onnistunut toteuttamaan kaikki haasteelliset kohdat, jotka on ennakoinut riittävästi
• projekti täyttää kehittämisprojektin kriteerit ja tuottaa uutta osaamista sekä opiskelijalle että työyhteisölle
• opiskelija osaa kuvata ja arvioida sekä omaa teoreettista että käytännön osaamistaan ja on perustellut kuvaustaan
• on tehnyt reflektion kriittisesti ja yksityiskohtaisesti sekä on löytänyt kehittämiskohteita
• keskittyy oman erityisosaamisensa kuvaamiseen ja arviointiin

Go back to top of page