Special Knowledge II (5cr)
Code: 500701512-3002
General information
- Enrollment
- 20.08.2018 - 07.09.2018
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.08.2018 - 31.12.2018
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 4 cr
- Virtual portion
- 1 cr
- RDI portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Department of Social Services and Promotion of Functional Ability
- Campus
- Kotka Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 40
- Degree programmes
- Degree Programme in Social Services
Unfortunately, no reservations were found for the realization Special Knowledge II 500701512-3002. It's possible that the reservations have not yet been published or that the realization is intended to be completed independently.
Objective
After the course the student is able to: consider their skills and knowledge and create themselves a plan for developing special knowledge work on a project develop their work and knowledge describe and evaluate their special knowledge
Content
Essential contents: working on a project The student's choice of one of the following contents: Early education Multiculturalism / internationalism Multiprofessionality Preventive work The social sector development HOPS-path
Course material
Opiskelija etsii omaa erityisosaamistaan syventävää lähdemateriaalia tarpeen mukaan.
Study forms and methods
Työviikkopohjainen oppimisväylä:
Postereiden esitystunnit on merkitty työjärjestykseen ja ovat pakollisia. Muu työskentely tapahtuu itsenäisesti projektin parissa.
Opintoja nopeuttava oppimisväylä:
Erityisosaamisen projektin voi yhdistää joko omaan työhön tai muuhun työelämän projektiin tai kehittämistehtävään.
Työhön integroitu oppimisväylä:
Aikaisemmin hankittu osaaminen voidaan lukea hyväksi erityisosaamiseen.
Student workload
Opiskelijan työmäärä 135 t koostuu jakson pakollisista työjärjestystunneista (4 t), projektityöskentelystä ja posterin sekä reflektioesseen laatimisesta.
Evaluation scale
1-5
Assessment criteria, good (3)
excellent (5), good (3–4), satisfactory (1–2), fail (0)
Assessment methods and criteria
Jakson arviointi perustuu reflektioesseestä saatuun arvosanaan.
Assessment criteria, fail (0)
• opiskelija ei ole toteuttanut projektia suunnitelman mukaisesti eikä aikataulussa
• projekti ei täytä kehittämisprojektin kriteerejä
• ei ole kuvannut omaa teoreettista eikä käytännön osaamistaan, vaan käyttää kuvauksessaan yleisiä osaamiskriteereitä
• ei ole perustellut kuvaustaan
Assessment criteria, satisfactory (1-2)
• opiskelija ei ole toteuttanut suunnitelmaa aikataulussa
• suunnitelmassa ei ole kaikkia suunniteltuja kohtia
• projekti on tavanomainen ja pienimuotoinen eikä sitä ole liitetty kehittämistyöhön
• on kuvannut joko teoreettista tai käytännön osaamistaan (kritiikittömästi) reflektoimatta sitä
• ei ole perustellut kuvaustaan ja arviointiaan
• kuvaus perustuu enemmän projektin kuin osaamisen kuvaukseen
Assessment criteria, good (3-4)
• opiskelija on toteuttanut suunnitelman, mutta ei ole onnistunut täysin, koska ei ole pystynyt huomioimaan kaikkia haasteellisia tilanteita
• projekti täyttää kehittämisprojektin kriteerit ja tuottaa uutta osaamista joko opiskelijalle tai työyhteisölle
• on kuvannut teoreettista ja käytännön osaamistaan ja on perustellut kuvaustaan
• ei reflektoi kuvaustaan kriittisesti, eikä löydä kehittämiskohteita
• keskittyy oman erityisosaamisensa kuvaamiseen
Assessment criteria, excellent (5)
• opiskelija on toteuttanut suunnitelman ja on onnistunut toteuttamaan kaikki haasteelliset kohdat, jotka on ennakoinut riittävästi
• projekti täyttää kehittämisprojektin kriteerit ja tuottaa uutta osaamista sekä opiskelijalle että työyhteisölle
• opiskelija osaa kuvata ja arvioida sekä omaa teoreettista että käytännön osaamistaan ja on perustellut kuvaustaan
• on tehnyt reflektion kriittisesti ja yksityiskohtaisesti sekä on löytänyt kehittämiskohteita
• keskittyy oman erityisosaamisensa kuvaamiseen ja arviointiin