Principles of marketing (5cr)
Code: LT00FA13-3015
General information
- Enrollment
- 10.11.2025 - 21.11.2025
- Registration for introductions has not started yet.
- Timing
- 23.03.2026 - 24.05.2026
- The implementation has not yet started.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 2 cr
- Virtual portion
- 3 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Department of Business
- Campus
- Kouvola Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 60
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Management
- Teachers
- Laura Hakanen
- Teacher in charge
- Laura Hakanen
- Groups
-
LTKV26KM1Business, part-time studies
- Course
- LT00FA13
Realization has 5 reservations. Total duration of reservations is 11 h 0 min.
Time | Topic | Location |
---|---|---|
Mon 23.03.2026 time 12:15 - 14:45 (2 h 30 min) |
Markkinoinnin perusteet LT00FA13-3015 |
309C
Teorialuokka (52+1), 3. kerros
|
Mon 13.04.2026 time 16:45 - 18:45 (2 h 0 min) |
Markkinoinnin perusteet LT00FA13-3015 |
Etäopetus lukujärjestyksen mukaan
|
Mon 20.04.2026 time 12:00 - 14:00 (2 h 0 min) |
Markkinoinnin perusteet LT00FA13-3015 |
Etäopetus lukujärjestyksen mukaan
|
Mon 04.05.2026 time 14:30 - 16:30 (2 h 0 min) |
Markkinoinnin perusteet LT00FA13-3015 |
Etäopetus lukujärjestyksen mukaan
|
Mon 18.05.2026 time 12:15 - 14:45 (2 h 30 min) |
Markkinoinnin perusteet LT00FA13-3015 |
337C
Teorialuokka (60+1), päärakennus
|
Objective
You are able to describe the aspects of marketing concepts, including their objectives and functions.
You are able to analyse target groups and define principles for the selection of target groups.
You are able to plan a marketing mix, taking into consideration product lifecycle, marketing objectives and corporate responsibility.
Content
What are the objectives and role of marketing in an organisation's operations?
Which essential issues are taken into consideration when defining objectives and target groups of marketing?
What does a marketing mix consist of, and how can it be used to reach organisational goals?
Evaluation
Students can
a) know how to consistently use vocabulary related to marketing.
c) identify the entity of marketing: target groups, objectives and marketing mix.
e) use the key models and methods of marketing.
Course material
Learn-alustan materiaalit ja muu opettajan osoittama materiaali.
Study forms and methods
Toteutus sisältää lähiopetuskertoja Kouvolan kampuksella, verkkoluentoja sekä aikaan sitomatonta itsenäistä työskentelyä verkkoympäristössä. Opintojakso etenee ryhmän yhteisen aikataulun mukaisesti. Opintojakso sisältää yksilötehtäviä ja ryhmätehtävän. Opettajan ohjausta saatavilla lähiopetuksen yhteydessä ja Learn-alustalla. Opintojaksolla hyödynnetään erilaisia palautteenantotapoja. Niitä voivat olla esimerkiksi kirjallinen ja suullinen palaute. Lisäksi voidaan hyödyntää myös vertaispalautteenantoa.
RDI and work-related cooperation
Opintojakson oppimistehtävissä voidaan tehdä työelämäyhteistyötä.
Timing of exams and assignments
Oppimistehtävien palautusaikataulut julkaistaan Learn-alustalla opintojakson alkaessa. Kaikki oppimistehtävät tulee olla suoritettu hyväksytysti Learn-alustalta löytyvän aikataulun mukaisesti hyväksyttävän suorituksen saamiseksi opintojaksosta. Myöhässä palautetut tehtävät arvioidaan automaattisesti hylätyksi.
Student workload
Opintojakson laskennallinen opiskelijan työmäärä on 135 tuntia. Tämä koostuu luennoista, itseopiskelusta sekä oppimistehtävien teosta yksin ja ryhmissä.
Further information
Opintojaksolle hyväksytyt opiskelijat siirtyvät Learn-alustalle automaattisesti opintojakson alkaessa.
Evaluation scale
1-5
Assessment methods and criteria
Opintojakso arvioidaan asteikolla 0-5. Opintojakson arvioin perustuu Xamkin ammattikorkeakoulun opiskelijan arviointikehikkoon. Tehtäväkohtaiset arviointikriteerit ja pisteytyksen löydät Learn-alustalta.