Brändin rakentaminenLaajuus (5 op)
Opintojakson tunnus: MU00DT40
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
- Opetuskieli
- suomi
- Vastuuhenkilö
- Heli Abdel-Rahman
Osaamistavoitteet
- ymmärrät asiakasarvon syntyprosessin ja osaat ottaa sen huomioon luodessaan markkinointisuunnitelmia
- osaat käyttää eri työkaluja kehittäessään ja vahvistaessaan yrityksen brändia
- osaat luoda sopivia brändistrategioita ja toteuttaa niitä
- osaat tehdä sopivia brändiviestintäsuunnitelmia ja toteuttaa niitä tehokkaasti
Sisältö
Mistä asiakasarvo muodostuu ja miten se otetaan huomioon luotaessa markkinointisuunnitelmia?
Mitä eri työkaluja on olemassa ja miten niitä käytetään kehitettäessä ja vahvistaessa yrityksen brändiä?
Miten brändistrategioita luodaan ja toteutetaan?
Miten brändiviestintäsuunnitelmia tehdään ja kuinka niitä hyödynnetään tehokkaasti?
Arviointi
Opiskelija osaa
5a. käyttää laaja-alaisesti ja asiantuntevasti ammattikäsitteitä eri tilanteissa
5b. arvioida käyttämiään tietolähteitä monipuolisesti ja kriittisesti
5d. edistää ja kehittää toimintaa asiakas-, käyttäjä- ja kohderyhmätilanteissa
5f. ohjaa ja kehittää tiimin toimintaa