Kansainvälinen markkinointi (5 op)
Toteutuksen tunnus: IB00CP29-3003
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
15.08.2019 - 30.08.2019
Ajoitus
02.09.2019 - 31.12.2019
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö, Kouvola
Toimipiste
Kouvolan kampus
Opetuskielet
- Englanti
Koulutus
- Degree Programme in International Business
Opettaja
- Johanna Harju
Vastuuopettaja
Johanna Harju
Ryhmät
-
IBKV18SP1International business, full-time studies
Tavoitteet
You are able to
analyse that marketing in different environments require different solutions?
assess the macro environmental forces in different markets?
plan an international marketing strategy including product, price, promotion and place decisions?
identify ethical issues related to international marketing?
Sisältö
How do cultural, social, political and economic environment affect international marketing?
What kind of?internationalisation process and operation modes can companies apply?
How do marketing mix strategies vary in different international markets?
How does digitalisation affect the international marketing of a company?
Esitietovaatimukset
Customer oriented marketing 5 ECTS credits