Siirry suoraan sisältöön

Pelillistämisen perusteetLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: AT00DH64

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op

Osaamistavoitteet

Osaat arvioida, minkälaisia kohteita voidaan ja kannattaa pelillistää. Osaat valita tarkoituksenmukaiset pelillistämisen menetelmät ja välineet.

Sisältö

Mitä pelillistäminen tarkoittaa?
Minkälaisilla menetelmillä ja välineillä pelillistäminen tapahtuu?

Edeltävä osaaminen

Edellytetään ohjelmointitaitoa

Oppimateriaalit

Ei muita opintojaksoon liittyviä opintoja .

Arviointi

Opiskelija osaa
a. hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida kriittisesti monialaista tietoa erityisosaamisalueellaan.
b. ratkaista vaativia ongelmia tutkimus-, kehittämis- ja /tai innovaatiotoiminnassa.

Siirry alkuun