•   Pelit ja pelillisyys TK00BK50-3008 16.08.2021-19.12.2021  5 op  (TKMI20SV) +-
    Opintojakson osaamistavoitteet
    Osaat suunnitella ja toteuttaa pelejä, sekä osaat pelillistää erilaisia kohteita.
    Osaat käyttää jotain pelinkehitysympäristöä, sekä sinulla on riittävät valmiudet peliohjelmointiin ja vaadittujen tietosisältöjen hallintaan.
    Osaat tuotteistaa pelejä ja pelinomaisia sovelluksia erilaisille alustoille.
    Edeltävä osaaminen
    Ohjelmoinnin perustaidot
    Opintojakson sisältö
    Kuinka suunnitellaan ja toteutetaan pelejä, sekä kuinka pelillistetään erilaisia kohteita?
    Miten pelinkehitysympäristöt toimivat ja miten niiden avulla toteutetaan pelejä ja pelinomaisia sovelluksia yhdistämällä ohjelmointi sekä erilaiset tietosisällöt (assetit)?
    Kuinka pelit ja pelinomaiset sovellukset tuotteistetaan erilaisille alustoille?

    Opettajan/vastuuhenkilön nimi

    Jukka Selin

    Toteutustapa

    Virtuaaliopetus

    Opiskelumateriaali

    Esitellään opintojakson alkaessa. Ei sisällä maksullista materiaalia.

    Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

    Esitellään opintojakson alussa.

    Opetuskieli

    Suomi

    Ajoitus

    16.08.2021 - 19.12.2021

    Ilmoittautumisaika

    12.04.2021 - 25.04.2021

    Opintopisteet

    5 op

    Ryhmä(t)
    • TKMI20SV
    Vastuuyksikkö

    Informaatioteknologian koulutusyksikkö

    Opettaja(t)

    Jukka Selin

    Koulutusohjelma(t)

    Tietojenkäsittelyn koulutus

    Toimipiste

    E-kampus

    Virtuaaliosuus

    5 op

    Arviointiasteikko

    1-5

    Yksilölliset oppimisväylät

    Työviikkopohjainen oppimisväylä:
    Toteutusmuotona ainoastaan itsenäinen verkko-opiskelu.

    Opintoja nopeuttava oppimisväylä:
    Sovittavissa tapauskohtaisesti viimeistään opintojakson alussa.

    Työhön integroitu oppimisväylä:
    Osaamisen näyttö tai aikaisempien opintojen hyväksiluku mahdollista. Sovittavissa tapauskohtaisesti viimeistään opintojakson alussa.

    Opiskelijan työmäärä

    Keksimäärin 130 h itsenäistä työskentelyä.