Pelillistäminen ja virtuaaliympäristötLaajuus (5 op)
Opintojakson tunnus: AT00DH66
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
- Korkeakoulu
- Peppi
Osaamistavoitteet
Osaat arvioida, minkälaisia kohteita voidaan ja kannattaa virtualisoida ja/tai pelillistää. Osaat valita kulloiseenkin tarpeeseen sopivat menetelmät ja välineet. Osaat virtualisoida ja pelillistää erilaisia kohteita, kuten esimerkiksi rakennussuunnitelmia.
Sisältö
Mitä erilaisten kohteiden virtualisointi ja pelillistäminen tarkoittaa?
Minkälaisilla menetelmillä ja välineillä pelillistäminen kannattaa erilaisissa tilanteissa tehdä? Miten virtualisoidaan ja pelillistetään valittu kohde?
Arviointi
Opiskelija osaa
a. hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida kriittisesti monialaista tietoa erityisosaamisalueellaan.
b. ratkaista vaativia ongelmia tutkimus-, kehittämis- ja /tai innovaatiotoiminnassa.
d. vastata ja kehittää toimintoja itsenäisesti.
Edeltävä osaaminen
Pelillistämisen perusteet
Oppimateriaalit
Ei muita opintojaksoon liittyviä opintoja .