Siirry suoraan sisältöön

Pelillistäminen ja virtuaaliympäristötLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: AT00DH66

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op
Korkeakoulu
Peppi

Osaamistavoitteet

Osaat arvioida, minkälaisia kohteita voidaan ja kannattaa virtualisoida ja/tai pelillistää. Osaat valita kulloiseenkin tarpeeseen sopivat menetelmät ja välineet. Osaat virtualisoida ja pelillistää erilaisia kohteita, kuten esimerkiksi rakennussuunnitelmia.

Sisältö

Mitä erilaisten kohteiden virtualisointi ja pelillistäminen tarkoittaa?
Minkälaisilla menetelmillä ja välineillä pelillistäminen kannattaa erilaisissa tilanteissa tehdä? Miten virtualisoidaan ja pelillistetään valittu kohde?

Arviointi

Opiskelija osaa
a. hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida kriittisesti monialaista tietoa erityisosaamisalueellaan.
b. ratkaista vaativia ongelmia tutkimus-, kehittämis- ja /tai innovaatiotoiminnassa.
d. vastata ja kehittää toimintoja itsenäisesti.

Edeltävä osaaminen

Pelillistämisen perusteet

Oppimateriaalit

Ei muita opintojaksoon liittyviä opintoja .

Siirry alkuun