Siirry suoraan sisältöön

Matkailu- ja ravitsemispalvelujen sähköisen liiketoiminnan kehittäminenLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: M83B104

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op

Osaamistavoitteet

Osaat tunnistaa keskeiset matkailu- ja ravitsemisalan sähköiset viestintä- ja jakelukanavat ja arvioida niiden merkitystä ja käyttökelpoisuutta organisaatiossa Osaat hahmottaa sähköisen liiketoiminnan roolin yrityksen kehittämisessä Osaat eläytyä asiakkaan asemaan sähköisten viestintäkanavien ja sähköisen liiketoiminnan muutoksessa Osaat tunnistaa sähköisen liiketoiminnan kehittämistarpeita organisaatiossa Osaat hyödyntää sähköisen liiketoiminnan mahdollisuuksia

Sisältö

Mitkä ovat keskeiset matkailun sähköiset viestintä- ja jakelukanavat? Mikä on sähköisen liiketoiminnan rooli matkailuyrityksen kehittämisessä? Miten sähköistenviestintäkanavien kehitysvaikuttaa asiakkaan käyttäytymiseen ja rooliin matkailu- ja ravitsemisalan liiketoiminnassa? Kuinka tunnistat sähköisen liiketoiminnan kehittämistarpeita organisaatiossa? Miten hyödynnät sähköisen liiketoiminnan mahdollisuuksia?

Edeltävä osaaminen

No prior studies needed.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

a) Opiskelija osaa tunnistaa keskeiset matkailu- ja ravitsemisalan sähköiset viestintä- ja jakelukanavat ja arvioida niiden merkitystä ja käyttökelpoisuutta organisaatiossa b) Opiskelija osaa arvioida jakehittää organsiaation sähköistä liiketoimintaa e) Opiskelija osaa arvioida ja perustella sähköisen liiketoiminnan strategista merkitystä organisaatiossa

Siirry alkuun