Matkailu- ja ravitsemispalvelujen sähköisen liiketoiminnan kehittäminenLaajuus (5 op)
Opintojakson tunnus: M83B104
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
Osaamistavoitteet
Osaat tunnistaa keskeiset matkailu- ja ravitsemisalan sähköiset viestintä- ja jakelukanavat ja arvioida niiden merkitystä ja käyttökelpoisuutta organisaatiossa Osaat hahmottaa sähköisen liiketoiminnan roolin yrityksen kehittämisessä Osaat eläytyä asiakkaan asemaan sähköisten viestintäkanavien ja sähköisen liiketoiminnan muutoksessa Osaat tunnistaa sähköisen liiketoiminnan kehittämistarpeita organisaatiossa Osaat hyödyntää sähköisen liiketoiminnan mahdollisuuksia
Sisältö
Mitkä ovat keskeiset matkailun sähköiset viestintä- ja jakelukanavat? Mikä on sähköisen liiketoiminnan rooli matkailuyrityksen kehittämisessä? Miten sähköistenviestintäkanavien kehitysvaikuttaa asiakkaan käyttäytymiseen ja rooliin matkailu- ja ravitsemisalan liiketoiminnassa? Kuinka tunnistat sähköisen liiketoiminnan kehittämistarpeita organisaatiossa? Miten hyödynnät sähköisen liiketoiminnan mahdollisuuksia?
Edeltävä osaaminen
No prior studies needed.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
a) Opiskelija osaa tunnistaa keskeiset matkailu- ja ravitsemisalan sähköiset viestintä- ja jakelukanavat ja arvioida niiden merkitystä ja käyttökelpoisuutta organisaatiossa b) Opiskelija osaa arvioida jakehittää organsiaation sähköistä liiketoimintaa e) Opiskelija osaa arvioida ja perustella sähköisen liiketoiminnan strategista merkitystä organisaatiossa